0
09383027965

مجموعه آموزشی سی شارپ پروژه محور به همراه پروژه

مجموعه آموزشی سی شارپ پروژه محور به همراه پروژهReviewed by هاشم قنبری فرد on Jan 2Rating: 5.0مجموعه آموزشی سی شارپ پروژه محور به همراه پروژهدر این مجموعه آموزشی به صورت پروژه محور به آموزش سی شارپ می پردازیم و در راستای پروژه ویدئوکلوپ جلو خواهیم رفت. نکته مهم پروژه دیزاین بسیار زیبا و کاربردی می باشد.

 

به نام و یاد خدا

با سلام خدمت کاربران سایت دانشجویان کامپیوتر

 

بار دیگر با ارسال درخواست های شما پروژه ای دیگر با سی شارپ و اسکیول شروع کردیم و این بار به خواسته شما مدیریت ویدئوکلوپ را آغاز کردیم و قراره در این پروژه با استفاده از نرم افزار های قدرتمند ویژال استدیو و sql server این پروژه انجام شود.

آموزش های بسیار زیاد و متنوعی در سایت دانشجویان کامپیوتر در رابطه با سی شارپ منتشر شده است. اما آموزش های پروژه محور به شما دوستان کمک بسیار زیادی می کند تا به صورت کامل با ایجاد یک پروژه از صفر تا صد آشنا شوید و خیلی راحت یک پروژه خیلی بزرگ را دنبال کنید.

در این پروژه به صورت کامل با ساختن و تکمیل کردن پروژه ویدئوکلوپ جلو می رویم و توضیحات کاملی را در رابطه با ساختن و مدیریت کردن پروژه خواهیم زد و به مفاهیم عمیقی خواهیم پرداخت.

در این پروژه  شما علاوه بر این که یک پروژه را از صفر تا صد دنبال می کنید و کامل و در راستای بازار کار سی شارپ کار خواهید کرد باید عرض کنم به صورت کامل با یک طراحی زیبا نیز رو به رو خواهید شد. یه جورایی میشه گفت یه پروژه متریال دیزاین با سی شارپ خواهید داشت.

کاملا واقف هستم که دوستانی که از این آموزش استفاده کنند می توانند به صورت کامل و حرفه ای سی شارپ را فرا بگیرند.

 

آموزش پروژه محور سی شارپ
آموزش پروژه محور سی شارپ

 

مجموعه آموزش پروژه محور سی شارپ

 

اما در این مجموعه آموزشی چه مواردی گفته خواهد شد:

تمامی قسمت های آموزشی ایجاد پروژه به تعداد 28 قسمت

پروژه به همراه فایل های تمرینی

کامپوننت های مورد استفاده در ایجاد پروژه

پشتیبانی کامل در صورت برخورد با مشکلی در آموزش

 

 

 

توضیحات این مجموعه آموزشی به شرح زیر می باشد:

 

نام مجموعه : پروژه ویدئوکلوپ با سی شارپ و بانک اطلاعاتی sql server

تعداد قسمت : 28

حجم مجموعه آموزشی : 1 گیگ و 300 مگابایت

انتشار : سایت دانشجویان کامپیوتر

مدرس : مهندس هاشم قنبری فرد

قیمت : 12000 تومان

 

 

[purchase_link id=”2505″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

دیگر مجموعه های آموزشی سی شارپ با صورت پروژه محور:

 

 

 

دیدگاه کاربران
  • سعید 25 دی 1395

    سلام.من با مجموعه آموزشی تو آپارات آشنا شدم.عاشق برنامه نویسی هستم . نرم افزار های زیادی رو بلدم اما تو برنامه نویسی نه . البته ++C کار می کنم اما سی شارپ یه چی دیگه هست اونم از نوع ارتباط با بانک اطاعاتی.چون مدرک آکادمیک ندارم سخت میشه کار کامپیوتری تو کارخانه ها پیدا کرد . البته من مشغولم و با یاد گرفتن کامل این کار ( درس 10 هستم ) می تونم با توجه به نرم افزار های دیگه ای که بلدم آینده شغلیم رو تضمین کنم .پس اگه این جور باشه من مدیونتم. ممنون .

    • admin 26 دی 1395

      با سلام و درود
      موفق باشید

  • سعید 30 دی 1395

    سلام .ممنون از آموزش بسیار عالی شما. سوال داشتم که بعد از ساخت بانک اطاعاتی چگونه می توان ازش در کامپیوتر دیگه استفاده کرد.آیا نیاز هست برنامه Sql server روی کامپیوتر دیگر هم نصب باشد.و باید بانک در sql server را هم کپی کنیم در کامپیوتر دیگه.ممنونت میشم اگه پاسخ بدهید.

    • admin 30 دی 1395

      با سلام و درود
      برای این کار خوب مسلما درست نیست sql server روی سیستم مورد نظر نصب کنید و می تونید یک نسخه فشرده و کم حجم نصب کنید.
      برای این که بهتر با نحوه setup گیری آشنا شوید و توضیحات تکمیلی رو متوجع بشید این قسمت از آموزش را نگاهی بیاندازید.
      نحوه setup گیری در سی شارپ

      • سعید 1 بهمن 1395

        خیلی ممنون.

        • هاشم (مدیر) 1 بهمن 1395

          با سلام و درود
          موفق باشید

  • محمد 17 اسفند 1395

    سلام خسته نباشید میشه ادامه قسمت 22 پروژه ویدئو کلوپ را در اپارات قرار دهید با تشکر سایت بسیار عالی دارید

    • admin 18 اسفند 1395

      سلام وقت بخیر
      در اسرع وقت اپلود خواهد شد.
      موفق باشید

  • سعید پارسا 29 اسفند 1395

    سلام.من بعد از ستاپ گیری طبق آموزش شما پروژه رو در کامپیوتر دیگه نصب کردم اما بانک رو نمیشناسه .و خطای sql server می دهد .لطفا راهنمایی کنید

    • admin 29 اسفند 1395

      با سلام و درود
      احتمالا اسکیول سرور روی سیستم مشکل داره اسکیول سرور را چک کنید

  • mohammad 29 فروردین 1396

    با سلام خسته نباشید میشه dfd سطح صفرو یک ویدیو کلوپ را قرار بدهید بسیار ممنون

  • اکلیل 18 مرداد 1396

    با عرض سلام
    آقای قنبری فرد من هنوز منتظر آموزش شما در خصوص نحوه ویرایش و حذف و … یک سطر از جدول مجازی در پروژه اتوماسیون مشاور املاک هستم…الان چندماهی هست که به شما پیام دادم و منتظر راهنمایی شما هستم…فرموده بودید بعد از اتمام آموزش لاراول فیلم آموزشی اون رو در سایت قرار می دید…ممکن هست لطفا کمکم کنید در این زمینه.
    هر چی از سی شارپ یاد گرفتم به کمک همین فیلم های آموزشی شما بوده ….
    خیلی ممنونم از لطف شما…

    • admin 19 مرداد 1396

      با سلام و درود
      ببینید شما جدول مجازی که می سازید یک سری اطلاعاتی که خواستید رو نمایش می ده و مسلما نمیشه روی جدول مجازی که اسمش رو خودشه مجازی تغییراتی اعمال کنید. حالا چرا من گفتم می تونید ویرایش کنید چون خواستم یک راهنمایی بهتون کنم تا بشه اطلاعاتی که یک جدول مجازی نمایش میدهد را در جدول اصلی ویرایش کرد.
      برای این کار شما هر قسمتی که نمایش داده می شود و می خواهید ویرایش کنید خوب از یک جدولی این اطلاعات را می خوانید تا نمایش داده شود زمانی که در حال ساخت یک جدول مجازی هستید به انتخاب خودتون یکسری از فیلد ها را از جدول های دیگه انتخاب می کنید وقتی دارید از هر جدولی یکسری فیلد ها انتخاب می کنید کلید اصلی هر جدول رو هم انتخاب کنید تا بعدا بشه روی جدول ویرایش انجام داد.
      به این صورت زمانی که شما جدول مجازی رو در فرمی نمایش می دهید هر بخشی که می خواهید ویرایش کنید خوب مسلما مال یک جدول دیگر خواهید بود و شما کلید اصلی اون جدول رو هم انتخاب کرده اید حالا شما هم کلید اصلی جدول مربوطه رو دارید هم فیلدی که قراره از اون جدول ویرایش شود پس به راحتی یک دستور آپدیت روی جدول مقصد می زنید و فیلد مورد نظر را ویرایش می کنید.
      اطلاعات جدول مجازی هم از آنجایی که از جداول مربوطه در لحظه خوانده می شود پس اطلاعات ویرایشی شما هم روی جدول مجازی اعمال خواهد شد.

      پس این نکته رو بدونید که عملا ویرایش روی جدول مجازی انجام نمیشه و فقط با استفاده از جدول مجازی و ترفندی که می زنید شما اطلاعات جدول اصلی رو ویرایش می کنید.
      موفق باشید

  • اکلیل 23 مرداد 1396

    باسلام
    سوال من در رابطه با جلوه های گرافیکی یک نرم افزار هست، گاهی با نرم افزارهایی برخورد کرده ام که از تصاویر و دکمه های سه بعدی استفاده کرده اند و همین کار بسیار نرم افزار را جذاب کرده است… اما با وجود اینکه جستجو کردم تلریکهای این مدلی پیدا نکرده ام… ممکن هست شما مرا راهنمایی کنید که از کجا می توانم همچین قابلیتهایی برای یک نرم افزار پیدا کنم؟ تلریکی که در پروژه اتوماسیون مشاور املاک معرفی کردید را استفاده کردم و جالب بود اما این نرم افزارهایی که قابلیت ایجاد دکمه های سه بعدی و… داشته باشند را چطور پیدا کنم؟
    خیلی ممنونم از شما

    • admin 24 مرداد 1396

      با سلام و درود
      خوب یکسری مجموعه ها مثل همین تلریک که یکی از مجموعه های موجود در بازار هست هستند که برای طراحی های هرچه زیبا تر فریم ها مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب برنامه نویسان فرم اپلیکیشن برای این که طراحی های زیبا تری برای کاربران نرم افزار پیدا کنند از این مجموعه ها استفاده می کنند. حالا موجودیت در بازار هم کم نیست و زیاد میشه از این مجموعه ها گیر آورد.
      اما درباره ی حرف شما باید بگم بسیاری از برنامه نویسان برای نرم افزار هایی که می سازند خودشون دکمه ها و…. رو طراحی می کنند و از اون طراحیشون هم می تونند در چندین جا استفاده کنند. اینجوری بگم که یک کامپوننت برای اشیا خودشون می سازند طبق اون خواسته ای که دارند و از این کامپوننت به راحتی در بسیاری از پروژه هاشون استفاده می کنند.
      شما هم سعی کنید دنبال کامپوننت های مورد نظرتون بگردید و در صورتی که توانشو داشته باشید به صورت اختصاصی برای خودتون طراحی کنید.
      موفق باشید

      • اکلیل 24 مرداد 1396

        باعرض سلام
        این نلریکهایی که فرمودید از کدوم سایتها می تونم پیدا کنم؟ میشه شما به من معرفی کنید؟ یا اینکه منظورتون از بازار فروشگاه های نرم افزار هستن؟
        و اینکه فرمودید خودشون طراحی می کنن یعنی توی فتوشاپ این کاررو انجام میدن یا روش دیگه ای هست؟
        بسیار سپاسگزارم.

  • محمد جواد محسن زاده 15 آبان 1396

    سلام مهندس،ممنون از آموزش های خوبتون،آموزش برنامه نمیشی سی شارپ تحت شبکه رو هم اگه دارید تو سایت بزارید(مثلا همین برنامه هتل داری تو شبکه هم کار کنه) و آموزش ایجاد کاربر با حق دسترسی رو هم بزارید(مثلا برای هتل داری یه کاربر ایجاد بشه که فقط بهونه با گزارش گیری کار کنه)ممنون

    • admin 16 آبان 1396

      با سلام و درود
      ببینید شما برای این که پروژه رو در شبکه قرار بدید فقط کافیه آدرس اتصال رو آی پی سیستم سرور قراردهید به همین راحتی فقط باید در فایرفال یک پورت براش تعریف کنید.
      برای اون کار هم شما باید سیستم و دو کاربری کنید و کاربر معمولی وقتی وارد شد امکاناتشو فقط کم کنید اون دیگه کلا به خودتون بستگی داره
      موفق باشید

  • اکلیل 21 آذر 1396

    سلام آقای قنبری
    من یه سوالی واسم پیش اومده که در موردش کاملا ناواردم!!!
    با یه نرم افزار ادراری برخورد داشتم که پر از اشکال بودش. حالا دلم می خواد با نوشتن یه سری کدنویسی های ساده مثل اگه شماره موبایلش 10 رقمی نبود ارور بده و اطلاعات فرد رو ذخیره نکنه، یا محل تولد و… برای کاربر مهم نیست، به این موارد گیر نده و وقتی خالی گذاشتی ارور نده.
    اما نمی دونم چطور این کار رو انجام بدم چونکه من فقط دارم ظاهر نرم افزار رو می بینم و به محیطی که کد نویسیش انجام شده دسترسی ندارم. چطور می تونم این مواردی رو که براتون مثال زدم رو بهش اضافه کنم و کمی نرم افزار بهتر کار کنه…خیلی ممنونم از شما….
    ضمن اینکه نرم افزارش روی ویندوز xpداره کار می کنه و من بعد از راهنمایی شما اگه خواستم اصلاحش کنم باید رو ی ویندوز xpبسازمش؟!؟؟

    • admin 23 آذر 1396

      با سلام و درود
      ببینید اول این که باید بدونیم نرم افزار با چه بانک اطلاعاتی کار می کنه – اگر SQL Server باشه شما به دیتابیس دسترسی دارید و می تونید فیلد هایی که اضطراری تعریف شده رو کنسل کنید ولی یه مشکلی وجود داره که شاید برنامه نویس نرم افزار در موقع برنامه نویسی هم این اضطراری بودن فیلد ها رو بررسی می کرده باشه در این صورت هیچ راهی وجود نداره مگه خود برنامه نویس سورس پروژه رو در اختیارتون قرار بده. که حتی در این صورت هم چون خودتون طراحی نکردید خیلی خیلی سخت می تونید ویرایش کنید. به نظر من از ابتدا خودتون طراحی کنید هم سریع تر و بهتر پیش خواهد رفت. اگه نرم افزار بهتون اجازه پشتیبان گیری از بانک رو هم می ده که خیلی خوبه اطلاعات تون رو از نرم افزار استخراج کنید و import کنید داخل نرم افزار جدید تون.
      روش هایی وجود داره که بشه به سورس پروژه رسید ولی واقعا بعد از رسیدن کار بسیار سختی هست که ویرایش کنید شما می تونید نرم افزاری رو کرک کنید و نصب کنید تا از خرید لایسنس فرار کنید ولی اگر به سورس پروژه هم دسترسی پیدا کنید کاری بسیار سخت و زمان بر خواهد بود که بتوانید نرم افزار را ویرایش کنید. حتی می تونم بگم ساخت یک نرم افزار جدید خیلی سریع تر – حرفه ای تر- اختصاصی تر خواهد بود.
      موفق باشید

      • اکلیل 23 آذر 1396

        آقای قنبری شما فرمودید اول باید ببینیم نرم افزاربا چه بانک اطلاعاتی داره کار می کنه.
        من چطور می تونم اینو از محتوای نرم افزار بفهمم؟ بعدش اگه بانک رو دریافت کردم، برم تو محیط sqlکپیش کنم تغییرات اعمال کنم و فیلدهای اضطراری رو حذف کنم! و بعد به نرم افزار اعمال کنمش؟ ممکنه مراحلش رو بهم بگید؟
        و اینکه می فرمایید برنامه نویس اون نرم افزار شاید بررسی کره باشه فیلدها اضطراری رو…خوب اون تو نرم افزار textboxهای مربوط به موبایل، تلفن خونه ، محل تولد رو ستاره دار کرده تا پرش نکنی مابقی اطلاعات رو هم ذخیره نمی کنه! منم می خوام این ستاره دارا حذف بشن!!!
        ضمن اینکه بله اجازه پشتیبانگیری رو هم در نرم افزار لحاظ کردن…
        خیلی خیلی ممنونم

  • اکلیل 29 آذر 1396

    سلام
    همین نرم افزار اداری رو که داشتم نصب می کردم، داخلش یک فایل بود که نوشته شده بود بانک!
    و کارمندش می گفت بعضی برنامه نویسیا اومدن خواستن با همین بانکش کد ملیها رو درست کنن اما اشتباه شده و به همه اعضای ثبت شده تو سیستم یک کد ملی مشابه دادن!
    حالا این بانک چی هستش آقای قنبری! من اصلا ازش سر در نمیارم، یعنی برنامه نویس همین باکن رو در اختیار داشته باشه می تونه معایب نرم افزار رو با چند خط کد مرتفع کنه؟
    ممنونم از شما

    • admin 29 آذر 1396

      با سلام و درود
      ببیند پسوند فایل های دیتابیس .mdf هستش و با در اختیار داشتن این فایل میشه دیتابیس رو به صورت دستی ویرایش کرد و یادم میاد گفتین چند فایل اجباری رو کنسل کنید که میشه اینم انجام داد ولی سورس پروژه برای ادامه ویرایش لازم هستش.
      اگه کسی که پروژه رو انجام داده بگید یه ساعت بیشتر کار نداره و اصلا براش کار سختی و زمان بری نخواهد بود.

      • اکلیل 29 آذر 1396

        آخه این برنامه نویسهایی که اومدن ویرایش کردن و اشتباهابه همه کدملیها ی مشابه دادن ، نمیدونم چطوری از طریق همین بانک کار اصلاحش رو انجام دادن و به سورس برنامه دسترسی نداشتن!
        من دیدم فقط یک فایلی هست نوشته bankو هیچ پسوندی نداره!
        اصلا برنامه نویس وقتی نرم افزاری رو طراحی کرد و ساخت، مگه بانکی هم تو فایل setupاش میذاره؟
        ممکنه بیشتر برام روشن کنید…؟ واقعا ممنونتون میشم…

  • سغید 30 فروردین 1398

    باسلام
    بادانلود ویدئو اموزشی سی شارپ ویدئو کلئپ 1 فایل بصورت fidibo.exe دانلود میگردد چگونه ویدئوها قابل مشاهده میشوند
    ایا مشکل در دانلود است یا باید هرسه ویدئو را دانلود کرد تا ویدئوها مشاهده شوند.استادلطفا راهنمایی بفرمایید
    نادری

    • admin 30 فروردین 1398

      با سلام و درود
      بله باید تمام قسمت ها رو دانلود کنید و کنار هم قرار دهید بعد از حالت فشرده خارج کنید.
      موفق باشید

  • مهدی 21 فروردین 1399

    سلام و احترام
    آقا من این آموزش رو تو آپارات دیدم و دانلودشون کردم. خیلی خوب بودن. نمی ذونستم که این مجموعه در واقع جهت فروش هست و گرنه قطعا خرید میکردم. به هر حال حلال کنید. و تشکر بابت آموزش عالیتون. خیلی سودمند بود. مرسی

    • admin 26 فروردین 1399

      با سلام و درود
      شما احتمالا از صفحه سایت خودمون آموزش ها رو مشاهده کردید و این که آموزش رایگان هستش.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.