0
09383027965

مجموعه کامل آموزش پروژه محور لاراول

مجموعه کامل آموزش پروژه محور لاراولReviewed by هاشم قنبری فرد on Feb 5Rating: 5.0مجموعه کامل آموزش پروژه محور لاراولاین یک مجموعه کامل از آموزش پروژه محور لاراول می باشد. در این مجموعه که کاملا اختصاصی سایت دانشجویان کامپیوتر می باشد مسائل کاملا کاربردی دنبال می شود.

 

 

با سلام خدمت کاربران سایت دانشجویان کامپیوتر

این دوره از آموزش لاراول به صورت پروژه محور دنبال می شود و برای تمامی شما دوستانی که قسمت های مقدماتی آموزش لاراول را دنبال کرده اید بسیار مفید خواهد بود.

در این دوره قراره از صفر تا صد یک پروژه کامل را جلو ببریم. پروژه ای که انتخاب کرده ایم بسیار می تونه براتون مفید و کاربردی باشه و استفاده مفید تر لاراول را بیان کند و مورد استفاده قرار بگیرد. بعد از پایان این دوره و یا حتی در زمانی که این دوره در حال ضبط و پخش می باشد راحت تر به اهمیت لاراول و ساده شدن دستورات و برنامه نویسی پی خواهید برد.

در حالی که اگر یه همچین دوره ای رو بخواهیم با دستورات خام php پیاده سازی کنیم با مشکلات زیاد و سختی های زیادی روبه رو خواهیم شد.

لاراول یکی از فریمورک های محبوب و مشهور در زبان برنامه نویسی قدرتمند php می باشد. فریمورک لاراول علاوه بر کشور های دیگر در ایران نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است.

شاید از مهم ترین دلایل این که فریمورک لاراول محبوبیت دارد استفاده این فریمورک از composer باشید. دلایل دیگری که باعث محبوبیت فریمورک شده است زبان برنامه نویسی PHP می باشد که از زمان های گذشته و حتی امروزه هم جایگاه بسیار بالایی در بین زبان های برنامه نویسی دارد.

 

مجموعه آموزش پروژه محور لاراول
مجموعه آموزش پروژه محور لاراول

 

 

دانلود قسمت اول آموزش به صورت رایگان

در این قسمت از آموزش به تشریح بانک اطلاعاتی پروژه می پردازیم و به صورت کامل شرح خواهیم داد که پروژه مورد نظر به چه شکلی دنبال خواهد شد. تمامی جداول مورد نیاز را بحث خواهیم کرد.

 

دانلود
دانلود

 

 

دانلود قسمت دوم آموزش به صورت رایگان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به تنظیمات بانک اطلاعاتی در لاراول می پردازیم. و ارتباط میان بانک اطلاعاتی MySql و پروژه لاراولی را برقرار می کنیم. همچنین جدول کاربران سایت مون رو که در قسمت های دوره مقدماتی لاراول بیان کردیم را مورد بررسی قرار می دهیم و فیلد های مورد نظرمون رو به آن اضافه می کنیم.

 

 

دانلود
دانلود

 

دانلود قسمت سوم آموزش به صورت رایگان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به ایجاد صفحه مدیریت سایت لاراولی می پردازیم و به طور کامل یک قالب برای داشبورد مدیریتی سایتی که قراره با هم از صفر تا صدش را جلو بریم می سازیم و آن قالب را در پروژه لاراولی خود بالا می آوریم تا پنل مدیریتی مان از لحاظ طراحی به پایان برسه و بتونیم به عملکرد بخش های دیگر آن نیز بپردازیم.

شما هم می توانید مانند ما که در این قسمت از یک پنل مدیریتی آماده بسیار زیبا استفاده می کنیم بهره مند شوید و به جای این که زمان زیادی رو روی طراحی قالب مدیریتی بزارید از آن استفاده کنید و در صورتی که بعضی بخش های آن به کارتون نیامد آن را ویرایش یا حذف کنید.

 

دانلود
دانلود

 

 

دانلود قسمت چهارم آموزش به صورت رایگان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به تقسیم بندی بخش های مختلف پنل مدیریتی می پردازیم. و با استفاده از موتور blade خود فریمورک لاراول تمام این تقسیم بندی ها را انجام می دهیم تا برای نوشتن بخش های مختلف پنل دچار مشکل نشویم و بتوانیم به راحتی بخش های زیادی رو به پروژه اضافه کنیم.

در تقسیم بندی ها همان طور که در دوره آموزش لاراول گفته شده و به طور کامل به آن اشاره شده است با استفاده از دستور @yield انجام می شود.

اگر دوره مقدماتی لاراول را دنبال کرده باشید حتما با این دستور کوتاه اما بسیار مهم و کاربردی اشنا شده اید و می دانید این دستور چه استفاده های زیادی دارد. اما این دستور مخصوص فریمورک لاراول می باشد و باید حتما فایلی که این دستور در آن استفاده می شود از قالب blade فریمورک لاراول تبعیت کند تا بتوان از این دستور در برنامه نویسی خودمون استفاده کنیم.

 

دانلود
دانلود

 

 

دانلود قسمت پنجم آموزش به صورت رایگان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به ایجاد model های مربوط به پروژه می پردازیم و تمامی model ها را ایجاد می کنیم تا با استفاده از این model ها بتوانیم با بانک اطلاعاتی خود در ارتباط باشیم.

در قسمت های مقدماتی آشنا شدیم و دیدیم که در یکی از روش های ارتباط با دیتابیس باید برای هر جدولی که در دیتابیس داریم یک model ایجاد کنیم تا بتوانیم به طور کامل ارتباط خود را با بانک اطلاعاتی برقرار کنیم.

ما در این روش با استفاده از همین model های مربوطه به هر جدول در بانک اطلاعاتی می توانیم عملیات مربوطه رو انجام دهیم. عملیاتی همچون حذف ویرایش ثبت و دیگر عملیات هایی که قصد داشته باشیم روی هر جدولی اعمال کنیم.

این روش یکی از محبوب ترین روش های ارتباط با بانک اطلاعاتی در فریمورک لاراول می باشد.

 

 

دانلود
دانلود

 

 

دانلود قسمت ششم آموزش به صورت رایگان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به بخش مدیریت مراکز پخش می پردازیم و ایجاد مرکز پخش جدید را کار می کنیم. در این قسمت علاوه بر ذخیره اطلاعات به یکسری کارای دیگر نیز پرداخته می شود.

اولین اتفاق استفاده از اعتبارسنجی یا اصطلاحا validation می پردازیم و داده های ورودی به داخل تکس ها رو مدیریت می کنیم تا در صورتی که وارد کردن یک مقدار اجباری باشه کاربر و محبور کنیم اون اطلاعات را وارد کند.

دومین بخش مورد بررسی در این آموزش پرداختن به نمایش پیغام های خطا در صورتی که وجود داشته باشد می پردازیم. مثلا کاربر را اجبار کردیم تا اطلاعاتی برای یک تکس وارد کند و درصورتی که این اطلاعات را وارد نکرد خطای مورد نظر را به چه شکلی مدیریت کنیم و چگونه به آن پیغام خطا دسترسی داشته باشیم. و راه کاری برای بهتر نمایش دادن آن قرار دهیم.

 

 

دانلود
دانلود

 

 

دانلود قسمت هفتم آموزش به صورت رایگان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به بررسی و انجام بخش نمایش مراکز فروش می پردازیم. قسمتی طراحی می کنیم تا اطلاعات مراکز فروش را نمایش دهد.

برای هر کدام از این اطلاعاتی که نمایش می دهد ما دکمه هایی را قرار می دهیم که هر یک از مراکز فروش را مدیریت کنیم. دکمه هایی همچون حذف, ویرایش و نمایش کامل را به درستی انجام می دهیم. البته برای هر یک از قسمت های گفته شده سعی کردیم از طراحی نسبتا خوبی استفاده کنیم تا از هر لحاظ آموزش دارای بار علمی زیادی باشید. تا شما دوستانی که این آموزش ها را دنبال می کنید و وقت می گذارید این آموزش ها به درد کارتون بیاید.

 

 

دانلود
دانلود

 

 

دانلود قسمت هشتم آموزش به صورت رایگان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به بررسی و انجام ویرایش و حذف بخش مدیریت مراکز پخش می پردازیم.

در حالت کلی برای هر کدام یک روشی رو باید انجام بدهیم. برای ویرایش اطلاعات مربوط به هر کدام را به فرمی جدا ارسال می کنیم و در آن فرم اطلاعات را ویرایش کرده سپس اطلاعات ویرایش شده را ثبت نهایی می کنیم.

اما مبحث حذف کردن می تونه خیلی راحت تر انجام بگیره و با فرستادن کلید اصلی هر یک از مراکز پخش به یک آدرس حتی به صورت متد get می شود آن مرکز را در متد مربوط به آن آدرس حذف به راحتی انجام گیرد ولی می تونیم خیلی بهتر و شیک تر به این قضیه نگاه کنیم و با استفاده از مودال این کار را انجام دهیم تا چهره بهتری به خودش بگیرد.

در ضمن قصد دارم در این آموزش از متد Destroyاستفاده کنم و با استفاده از این متد عملیات حذف انجام می شود.

 

 

دانلود
دانلود

 

دانلود قسمت نهم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به بررسی مدیریت بخش دسته بندی های سایت می پردازیم.

نکته : دسته بندی به تنهایی شاید کار زیاد سختی نباشید و بشه به راحتی مانند دیگر قسمت های آموزش پیش بریم ولی وقتی مبحث زیر دسته پیش می آید حتما این نکته را باید توجع داشت که استفاده از زیر دسته برای هر دسته مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. ما در این آموزش امکانی را برای کاربران ایجاد می کنیم که به راحتی بتواند دسته مادر یا زیر دسته هایی برای یک دسته ایجاد کند.

برای تعیین زیر دسته از یک لیست کشویی استفاده شده است. و کاربری که دسته ای را بخواهد ثبت کند از لیست کشویی می تواند دسته مادر آن دسته را مدیریت کند.

 

نکته 2 : اگر دسته ای بخواهد حذف شود که یکسری زیر دسته داشته باشد زیر دسته های آن به دسته مادر تغییر خواهند کرد. پس تمامی زیر دسته های دسته ای که حذف می شود ویرایش خواهند شد و تبدیل به دسته مادر می شوند.

 

بخش اول قسمت نهم آموزش
بخش دوم قسمت نهم آموزش
بخش سوم قسمت نهم آموزش
بخش چهارم قسمت نهم آموزش

[purchase_link id=”2518″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

دانلود قسمت دهم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به بررسی مدیریت بخش کاربران سایت می پردازیم.

در این قسمت از آموزش به مدیریت بخش کاربران سایت می پردازیم. جدول کاربران پیش فرض لاراول دارای یک سری فیلد ها می باشد که شاید شما بخواهید یکسری خصوصیات به آن اضافه کنید و این خصوصیات را مدیریت کنید.

نکته : در این آموزش امکانی را فراهم می کنیم که بتوانید سایت خود را چند کاربره پیاده سازی کنید و سطوح دسترسی به کاربران را مدیریت کنید.

نکته : برای هر کدام از کاربران این امکان را فراهم می کنیم تا بتواند برای پنل مدیریتی خود تصویری را انتخاب و آپلود کند.

نکته : برای کاربران این امکان را فراهم می کنیم که بتوانند برای خود گذرواژه ای انتخاب کنند و گذرواژه را در داخل دیتابیس به صورت hash شده ذخیره کنید.

 

بخش اول قسمت دهم آموزش

 

 

بخش دوم قسمت دهم آموزش

[purchase_link id=”2605″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

دانلود قسمت یازدهم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به بررسی و انجام بخش مدیریت کتاب های سایت می پردازیم. در این قسمت برای ثبت یک کتاب در سایت جداول زیادی را مورد بررسی قرار می دهیم و هنگامی که ثبت یک کتاب انجام می شود علاوه بر این که تصویری برای آن آپلود می شود اطلاعات کتاب در 5 جدول مجزا ثبت می شود و نهایت استفاده از بانک اطلاعاتی انجام می شود. جداولی که هنگام طراحی بانک اطلاعاتی به تشریح آن پرداخته بودیم.

همچنین در این آموزش بخشی برای نمایش تمامی کتاب های ثبت شده ایجاد می کنیم که کاربران قادر خواهند بود اطلاعات هر کدام از کتاب ها را ویرایش و حذف نمایند.

در بخش ویرایش کتاب امکاناتی دیگر نیز قرار خواهد گرفت نظیر استفاده از سیستم وضعیت کتاب تا مشخص کند که هر کتاب در چه وضعیتی قرار دارد. حالا وضعیت های مختلف بستگی به قراردادی خواهد بود که خودتان خواهید گذاشت. یا بهتره بگم قوانینی خواهد بود که شما قرار خواهید داد. ما در این پروژه برای هر کتاب 4 حالت قرار داده ایم که در این آموزش به صورت کامل با آن آشنا خواهید شد.

نکته بعدی زمانی رخ می دهد که شما قصد دارید اطلاعات یک کتاب را حذف کنید. چون در زمان ثبت کتاب همان طور که گفتم اطلاعات در 5 جدول مجزا ذخیره می شود که باید هنگامی که اطلاعات یک کتاب حذف میشه این اطلاعات از داخل هر 5 جدول حذف بشه تا اطلاعات اضافی در جداول سایت ذخیره نشود و حجم بانک اطلاعاتی مان نیز زیاد نشود.

 

بخش اول قسمت یازدهم آموزش
بخش دوم قسمت یازدهم آموزش
بخش سوم قسمت یازدهم آموزش

[purchase_link id=”2635″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

 

دانلود قسمت دوازدهم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به بررسی و انجام بخش صفحات اصلی سایت می پردازیم.

تا اینجای آموزش کتاب هایی را برای سایت ذخیره کردیم ولی این کتاب ها در هیچ جایی به نمایش در نیومده است و در این آموزش ما صفحه اصلی سایت را راه اندازی می کنیم و اطلاعات کتاب ها را در بخش های مختلفی به صفحه اصلی سایتمون بارگذاری می کنیم.

اطلاعات براساس طراحی صفحه سایت نمایش داده می شوند و بر این اساس قسمت هایی از جمله کتاب های ویژه – کتاب های برتر – و آخرین کتاب های اضافه شده به سایت را به صفحه اصلی سایت اضافه می کنیم.

همچنین برای یک منویی که در این صفحه اصلی می باشد آمدیم و اطلاعات مربوط به دسته بندی های سایت را قرار داده ایم. و از دسته ها و زیر دسته هایی که در هنگام ثبت یک کتاب جدید استفاده می کردیم از همون دسته بندی ها در منوی سایت هم استفاده می کنیم.

همچنین براساس وضعیت هایی که برای کتاب های خود تعریف کرده ایم یک مدیریتی روی آن ها خواهیم داشت و برای کتاب هایی که وضعیت خرید آن ها غیرفعال می باشد دکمه افزودن به سبد خرید را حذف خواهیم کرد.

قسمت دوازدهم بخش اول
 
 

 
 
 

قسمت دوازدهم بخش دوم
 
 

 
 
 

[purchase_link id=”2645″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

دانلود قسمت سیزدهم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به پیاده سازی سبد خرید می پردازیم.

سبد خرید یکی از بخش های مهم و کلیدی یک سایت محسوب می شود که در این قسمت ما نیز سبد خرید را پیاده سازی می کنیم. ابتدا محصولاتی که ثبت شده و در صفحات سایت به نمایش در آمده را با استفاده از دکمه ی افزودن به سبد خرید به سبد خرید اضافه می کنیم.

افزودن به سبد خرید با استفاده از ارسال درخواست های Ajax انجام می شود تا حالت بهتری به خود بگیرد و به صورت کاملا کاربردی و حرفه ای این کار انجام می شود.

همچنین می توانیم از یک محصول هر چه تعداد می خواهیم در سبد خرید قرار دهیم و همچین این امکان وجود دارد که شما تعداد یک محصول در سبد خرید را کم کنید.

اطلاعاتی که در سبد خرید ذخیره می شود با استفاده از session انجام می گیرد و برای این که محتویات سبد خرید را در جایی به نمایش در بیاریم با استفاده از session ای که اطلاعات سبد خرید را در خود دارد می توانیم اطلاعات محصولاتی که کاربر به سبد خرید اضافه کرده را نمایش دهیم.

نکات مهم این آموزش به شرح زیر است :

  • ارسال درخواست ها با استفاده از Ajax
  • کار با session در لاراول
  • ذخیره کردن آرایه با session
  • بررسی و اضافه کردن اطلاعات به آرایه در session در صورت موجود بودن اضافه کردن به تعداد محصول
  • بررسی session و نمایش اطلاعات سبد خرید
  • محاسبه کل سبد خرید
  • امکان تخلیه سبد خرید

 

ناگفته نماند که اطلاعات ریز و درشت زیادی در این آموزش گفته می شود که شاید در توضیحات بهش نپرداخته باشیم.

 

[purchase_link id=”2677″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

دانلود قسمت چهاردهم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش فروشگاه را طراحی می کنیم. تمامی کتاب هایی که در سایت ثبت شده بود و مختصری از این کتاب ها را در صفحه اصلی سایت مشاهده کردیم الان با انجام فروشگاه همه کتاب ها را در بخشی به عنوان فروشگاه نمایش می دهیم و در فروشگاه کتاب ها را صفحه بندی می کنیم و همه کتاب های موجود در سایت را به نمایش در می آوریم.

[purchase_link id=”2735″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

دانلود قسمت پانزدهم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت توضیحاتی در رابطه با ادامه نوشته که در این آموزش زمانی که قرار باشید کاربر روی کتابی کلیک کند تا اطلاعات کامل آن کتاب را مشاهده کند دنبال می کنیم و بخشی از این کار را در این قسمت از آموزش دنبال می کنیم.

 

[purchase_link id=”2737″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

دانلود قسمت شانزدهم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت ادامه قسمت پانزدهم آموزش می باشد. البته علاوه بر اطلاعات بیشتر هر کتاب دیدگاه هایی که برای هر کتاب ثبت شده را هم به نمایش در می آوریم. دیدگاه ها به دو صورت هستند دیدگاه های معمولی و دیدگاه هایی که در پاسخ به دیگر دیدگاه ها انجام می شود.

در طراحی ای که در قالب نمایش اطلاعات بیشتر یک نوشته استفاده می شود. طراحی ای که برای دیدگاه انجام داده ایم با طراحی ای که با دیدگاه های پاسخ به دیدگاه های دیگر انجام شده است متفاوت می باشد. به همین دلیل زمانی که کاربر به ادامه نوشته یک کتاب مراجعه می کند می تواند دیدگاه های اصلی را از دیدگاه هایی که در پاسخ به دیدگاه های دیگر بوده تشخیص دهد.

[purchase_link id=”2739″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

دانلود قسمت هفتهم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول اضافه کردن دیدگاه برای کتاب ها را انجام می دهیم. تا کاربران سایت بتوانند برای کتاب های درون سایت دیدگاه هایی ثبت کنند. همچنین قسمت مدیریت دیدگاه ها در پنل مدیریتی را هم انجام می دهیم تا مدیر سایت هم بتواند دیدگاه هایی که ثبت شده را مدیریت کند.

[purchase_link id=”2741″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

دانلود قسمت هجدهم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به مبحث تصویه حساب موجود در سبد خرید می پردازیم. در این روش برای ثبت سبد خرید و سفارش نهایی یک طرح سه مرحله ای زیبا استفاده شده است.

  • مرحله اول : ابتدا کاربر به صفحه ای انتقال داده می شود و در آنجا اطلاعات سبد خرید خود را به درستی مشاهده می کند تا از اطلاعات موجود در سبد خرید اطمینان حاصل نماید.
  • مرحله دوم : کاربر باید اطلاعات آدرس و توضیحات دیگری و همچنین درگیر اطلاعات خواسته شده را وارد کند و روی ادامه کلیک نماید تا او به مرحله آخر انتقال داده شود.
  • مرحله سوم : در این مرحله کاربر اطلاعاتی که در مرحله های قبل وارد کرده نمایش داده می شود و دکمه ثبت نهایی در اختیار کاربر قرار می گیرد تا در صورتی که اطلاعات وارد شده او مشکلی نداشته باشد اطلاعات سفارش او ثبت شود.

در هر مرحله کاربر می تواند به مرحله های قبلی دسترسی داشته باشد. زمانی که مرحله دوم را رد می کند و وارد مرحله سوم می شود حتی قبل این که سفارش خود را نهایی کند اطلاعات اون در دیتابیس ذخیره می شود ولی در وضعیت معلق خواهد بود و زمانی که کاربر اطلاعات را ثبت نهایی کند وضعیت سفارش او از حالت معلق خارج خواهد شد.

 

[purchase_link id=”2745″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

دانلود قسمت نوزدهم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به بررسی و انجام کامل مبحث مدیریت سفارشات در پنل کاربری سایت می پردازیم. در این آموزش ابتدا در پنل مدیریتی امکانی را برای مدیر قرار می دهیم که بتواند تمامی سفارشات ثبت شده را مشاهده نماید و سپس زمانی که روی هر کدام از سفارشات کلیک کند او را به صفحه ای هدایت می کند تا اطلاعات کامل کسی که سفارش را ثبت کند مشاهده کند و همچنین در این صفحه امکان مشاهده کل سفارش او موجود خواهد بود و مدیر می تواند ببیند چه کتاب هایی و از هر کدام چه تعداد سفارش داشته است.

همچنین یک بخش برای مدیریت سفارش کاربر در اختیار مدیر قرار گرفته است که مدیر براساس این که سفارش کاربر در چه مرحله ای قرار دارد باید برای سفارش وضعیتی را تعیین کند.

این وضعیت هایی که مدیر می تواند برای هر سفارش داشته باشد عبارتنداز:

  • در حال بررسی : این امکان برای زمانی گذاشته شده است که مدیر سفارش را دیده و هنوز از وجود کامل سفارش اطمینان ندارد و در حال بررسی محتوی سفارش و تایید فردی است که سفارش را ثبت کرده است.
  • در مرحله آماده سازی : در این مرحله مدیر از سفارش و اطلاعات فردی که سفارش را ثبت کرده اطمینان حاصل کرده و در حال بسته بندی و مراحل آماده سازی سفارش است.
  • ارسال شد : این مرحله زمانی انتخاب می شود که سفارش کاربر از هر لحاظ آماده شده و برای کاربر سفارش ارسال شده است.

[purchase_link id=”2748″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

 

دانلود قسمت بیستم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول برای پروژه ای که ایجاد کرده ایم یک پنل برای کاربران مشترک ایجاد می کنیم تا بتوانیم این امکان را هم برای کاربران خود داشته باشیم تا بتوانند در سایت ثبت نام کرده وهمچنین امکاناتی برای کاربر خود تعریف کنیم.

از آن جایی که قراره سایت ما چند کاربره باشه و چندین سطح دسترسی داشته باشیم این امکان را برای پروژه خود اضافه کردیم تا بتوانیم این امکان را هم خیلی بهتر برای کاربران خود تشریح کنیم.

 

[purchase_link id=”2790″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

 

دانلود قسمت بیستم و یکم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول مبحث بسیار مهم تری را مورد بررسی قرار می دهیم. ابتدا صفحات ورود و ثبت نام خود را به طور کامل بررسی می کنیم و این صفحات را به زبان فارسی تغیر می دهیم و همچنین بخش مهم دیگری را مورد بررسی قرار می دهیم. قبل این که این قسمت رو توضیح بدم اینو باید اضافه کنم که ما برای کاربران خود براساس فیلدی که در جدول کاربران ایجاد کردیم به نام فیلد role کاربران را در چند نوع تعریف کردیم. شما با استفاده از این فیلد می توانید برای سایتی که طراحی کرده اید چندین نوع کاربر تعریف کنید که ما دو نوع کاربران مدیر و کاربران مشترک تعریف کردیم.

حالا که توضیحات اضافی رو دادم باید بگم در این قسمت زمانی که کاربری اطلاعات خود را وارد می کند و قصد ورود به سایت را دارد بررسی می شود و در صورتی که اطلاعات او درست بود دوباره با یک بررسی مجدد و براساس این که اون چه نوع کاربری هست او را به پنل کاربری خودش هدایت می کند.

اگر کاربر معمولی بود بعد از وارد کردن اطلاعات خود به پنل کاربران منتقل می شود و اگر مدیر باشد به پنل مدیریتی سایت هدایت خواهد شد.

 

[purchase_link id=”2792″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

 

 

دانلود قسمت بیستم و دوم آموزش با قیمت 1500 تومان

این قسمت می تونه برای هرسایتی که شما طراحی کرده باشید مورد استفاده قرار بگیرد و خیلی هم مهم و اضطراحی هستش. در قسمت قبل ما بررسی کردیم که چه جوری هر کاربری را به پنل خودش انتقال دهیم اما در این قسمت به مبحث بسیار حیاتی احرازهویت می پردازیم.

کاربری که وارد پنل کاربری خودش شده خوب مسلما نباید اجازه داشته باشد تا وارد پنل کاربری دیگر شود به طور مثال شما یک کاربر معمولی هستید که وارد پنل کاربری خود شده اید ولی از آدرس پنل مدیر برخوردار هستید یعنی می دانید آدرس پنل مدیر چی می باشد و در نوار آدرس مرورگر خود آدرس پنل مدیر را می زنید و می توانید وارد پنل مدیریتی سایت شوید خوب این می تونه یک فاجعه باشه که شما باید از انجام این کار جلو گیری کنید ما در این قسمت به این مورد بسیار مهم و کلیدی می پردازیم.

کاربری که لاگین انجام داده اطلاعاتش را در هر کنترلر بررسی می کنیم و برای کاربران بسته به نوع کاربری آن ها محدودیت برای آن ها در نظر می گیریم.

این کار با استفاده از میان افزار که در آموزش مقدماتی لاراول گفته شد انجام می شود.

 

[purchase_link id=”2794″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

 

دانلود قسمت بیستم و سوم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش به طور کامل به بررسی و پیاده سازی سیستم تیکت می پردازیم.

حتما با تیکت آشنایی دارید و ما نیز در این قسمت یک سیستم تیکت برای سایت خود را اندازیم می کنیم. این سیستم تیکت باید در پنل کاربری هم وجود داشته باشد تا کاربران بتوانند در پنل کاربری خود برای مدیران سایت تیکت ارسال کنند و نتیجه تیکت خود را دریافت کنند.

[purchase_link id=”2796″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

دانلود قسمت بیستم و چهارم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به پیاده سازی و طراحی منوی سمت چپ پنل و همچنین منوی نمایش اعلان های سایت می پردازیم.

در پیاده سازی منوی اعلان های پنل مدیریتی نکات ریز و درشت زیادی گفته می شود مثلا زمانی که منوی اعلان پنل رو پیاده سازی می کنیم آخرین و جدید ترین اعلان هایی که هنوز توسط مدیر سایت بررسی نشده است را در اختیار شما قرار می دهد و زمانی که روی هر کدام کلیک صورت بگیرد مدیر را به ثبت پاسخ برای اون اعلان هدایت می کند ولی زمانی که اطلاعات اعلان جدید نمایش داده می شود باید قسمتی از متن نوشته کاربر مثلا برای دیدگاه ها و تیکت ها نمایش داده شود و زمانی که متن ارسالی زیاد باشد مشکلاتی را برای کاربر به وجود خواهد آورد که در این آموزش به این بخش هم می پردازیم.

[purchase_link id=”2824″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

دانلود قسمت بیستم و پنجم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش برنامه نویسی پروژه محور لاراول به موارد جا افتاده گفته خواهد شد. مثلا زمانی که روی هر منوی از سایت کلیک انجام می شود تمامی مواردی که در سایت ثبت شده و اون موضوع رو به خود اختصاص داده اند نمایش داده خواهد شد.

همچنین بخش مهم دیگری مورد بررسی قرار خواهد گرفت. و به پیاده سازی بخش جست و جو در سایت خواهیم پرداخت و برای سایت خود یک فرم جست و جو قرار خواهیم داد.

 

[purchase_link id=”2826″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

 

دانلود قسمت بیستم و ششم آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش که یک آموزش درخواستی از طرف کاربران سایت محسوب می شود قراره با هم اتصال به درگاه بانک و انجام تراکنش های بانکی را انجام دهیم.

در این آموزش بدون این که از پکیجی اماده ای استفاده شود ابتدا به طور کامل و دقیق به نحوه اتصال به درگاه بانک و انجام تراکنش اشنا می شویم و بعد از اشنایی با یکسری درگاه های بانک سراغ یک درگاه بانک رفته و اتصال به درگاه بانک را پیاده سازی کرده و تراکنشی را انجام می دهیم.

[highlight color=”red”]نکته آموزش اشنایی دقیق با درگاه بانک می باشد که شما بعد از دیدن آموزش توانایی اتصال به هر درگاه بانکی را پیدا خواهید کرد. پس می تونه این آموزش برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد .[/highlight]

[purchase_link id=”2828″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

دانلود قسمت پایانی  آموزش با قیمت 1500 تومان

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول از درگاه بانکی که در قسمت قبل طراحی شده است در پروژه استفاده می کنیم تا هم یک مثال کاربردی انجام داده باشیم و هم اطلاعات تراکنش انجام شده را در بانک اطلاعاتی و در مکان خودش ذخیره کنیم.

درگاه پرداخت به مرحله اخر سبد خرید اضافه خواهد شد تا بعد از این که کاربر اطلاعات سبد خرید را دید و در مرحله آخر رو دکمه تایید و پرداخت کلیک کرد به درگاه بانک متصل شده و قیمت کلی سبد خرید را پرداخت کند و بعد از پرداخت سفارش او تایید شده و شماره تراکنش هم در فیلدی به جدول سفارشات اضافه شود.

 

[purchase_link id=”2839″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

دانلود پروژه آماده شده به طور کامل به همراه بانک اطلاعاتی پروژه و فایل های تمرینی و آموزش همچنین قالب های آماده که در آموزش به طور کامل بهش پرداخته شده است.

تمام فایل های مورد نیاز در این بخش قرار داده شده است. این بخش برای افرادی که دنبال پروژه لاراول هم می گردن بسیار می تونه مفید باشه و حتی دوستانی که لاراول کار کرده اند ولی زمانی برای ساخت پروژه ندارند می تونه بسیار مفید باشه.

[purchase_link id=”2849″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

 

 

دانلود پکیج کامل آموزش پروژه محور لاراول

 

از اونجایی که تمام قسمت ها به صورت جداقرار داده شده است تا افرادی که فقط یه بخشی را لازم دارند مجبور به خرید کل پکیج نباشند اما درخواست های زیادی برای قرار دادن یکجای پروژه داشته ایم و این قول را به تمامی دوستان دادیم که پکیج به طور کامل در همین بخش قرار بگیرد.

بنده تمام سعی خود را کردم تا با کمترین قیمت در اختیار شما دوستان قرار بگیرد امیدوارم این مجموعه آموزشی لاراول به درد کارتون خورده باشد و توانسته باشیم با این مجموعه آموزشی مشکلات شما در رابطه با فریمورک لاراول را بیان کرده باشیم.

 

[purchase_link id=”2851″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

امیدوارم این مجموعه آموزشی تمام نیاز های شما رو در رابطه با لاراول برطرف کرده باشد. این مجموعه طوری بیان شده است که شما هیچ مشکلی برای حتی انجام پروژه های بزرگ نداشته باشید.

 

دیگر پکیج های آموزشی محبوب سایت

 

 

امیدوارم این آموزش ها رو از دست ندید.

موفق و پیروز باشید.

 

 

دیدگاه کاربران
  • ali 17 بهمن 1395

    سلام خسته نباشی
    درگاه بانکی مستقیم و غیر مستقیم تو کدوم آموزشه ؟

    • admin 18 بهمن 1395

      با سلام و درود
      این آموزش هنوز اضافه نشده است.

    • admin 18 بهمن 1395

      با سلام و درود
      این قسمت فردا به آموزش ها اضافه می شود.
      موفق باشید

  • ali 17 بهمن 1395

    در ادامه کامنت قبلی
    خواستم بپرسم rss و خبرخوان هم آموزش می دید ؟
    البته بدون استفاده از پکیج

    • admin 18 بهمن 1395

      با سلام و درود
      سعی می کنیم این بخش رو هم اضافه کنیم

  • ناهید 18 بهمن 1395

    با سلام و خسته نباشید

    خیلی ممنون بابت ارائه چندین قسمت جدید بصورت یک پکیج و البته سعی تون در قراردادن بیشترین حجم مطالب در این آموزش … ظاهرا یک مشکل برای خرید قسمت های جدید هست که من هر چقدر تلاش می کنم نمی تونم این قسمت ها رو خریداری کنم و مدام موقع زدن دکمه خرید خطای زیر نمایش داده میشه…

    Fatal error: Uncaught SoapFault exception: [WSDL] SOAP-ERROR: Parsing WSDL:

    ممنون میشم اگه من رو رهنمایی کنید تا بتونم این قسمت ها رو هم بگیرم…

    با تشکر

    • admin 18 بهمن 1395

      با سلام و درود
      چک کردم مشکلی نبود اگه مشکلتون هنوز پا بر جاست مرورگرتون رو ببندید دوباره وارد سایت شوید شاید برطرف شد.
      واسه بنده که خطایی ندارد.
      موفق باشید

  • ناهید 18 بهمن 1395

    با سلام

    خیلی ممنون بابت راهنمایی تون از دیشب هر کاری کردم نشد ولی خوشبختانه الآن تونستم تمام قسمت های جدید رو بگیرم… لطف کردین

    با تشکر

    • admin 18 بهمن 1395

      با سلام و درود
      موفق باشید

  • ناهید 19 بهمن 1395

    سلام، خسته نباشید..

    میشه لطف کنید کار با وب سرویس ها رو هم توی لاراول آموزش بدید چون هر جا گشتم آموزش مناسبی نبود…

    خیلی ممنون و با تشکر

    • admin 19 بهمن 1395

      با سلام و درود
      این مورد رو هم بررسی می کنم و به آموزش ها اضافه خواهد شد.

  • ناهید 19 بهمن 1395

    خیلی ممنون که به نظرات کاربران اهمیت میدین و نیازها رو هم در نظر می گیرید توی آموزش هاتون… انشاءا… که موفق باشید

    با تشکر

    • admin 19 بهمن 1395

      با سلام و درود
      خواهش می کنم ان شاالله موفق باشید.

  • ali 19 بهمن 1395

    آقا ممنون بابت آموزش درگاه
    منتظر آموزش Rss و خبر خوان هم باشم دیگه ؟

    • admin 20 بهمن 1395

      با سلام و درود
      تمام سعی خودمو می کنم که بزارم ان شالله اونم بررسی می کنم و آموزش شو قرار می دم.
      موفق باشید

  • فربد 21 بهمن 1395

    با سلام ، ببخشید ایا امکان خرید کل پکیج اموزش ( فایل ویدیو و فایل های موردنیاز کامل کردن پروژه ) وجود ندارد؟! یعنی به جای اینکه دونه دونه ویدیو ها رو بخریم ، همه رو یکجا خریداری کنیم.

    • admin 21 بهمن 1395

      با سلام و درود
      در حال آپلود یکجای پکیج هستیم به محض قرار آپلود قرار خواهد گرفت

  • فربد 22 بهمن 1395

    با سلام ، ببخشید من یک سوالی داشتم این تخفیف 40% که گذاشتین ، در هنگام خرید اعمال میشه ؟ یا کلا اعمال شده و قیمت نهایی همین هست که گذاشتین ؟!

    • admin 22 بهمن 1395

      با سلام و درود
      این کد تخفیف مال قبل بوده و زمانش به پایان رسیده است.
      حالا در صورت موافقت مدیر کد تخفیفی را قرار می دهیم البته قولی نمی دهم.
      موفق باشید

    • admin 29 بهمن 1395

      با سلام و درود
      کد تخفیف off25 برای تمام آموزش ها فعال می باشد. ارزش این تخفیف 25 درصد است.
      موفق باشید

  • mashhouri 30 بهمن 1395

    سلام
    با خرید پکیج لاراول لینک دانلود تا چه زمانی وجود داره ،محدوده یا نامحدود؟
    و اینکه سورس کدها همراه پکیج هست یا باید جداگانه خریداری بشه؟

    • admin 30 بهمن 1395

      با سلام و درود
      نه محدودیتی ندارد و تا هر موقع خواستین وجود داره فقط قبلش همه لینک ها رو کپی کنید. و این که پروژه و قالب های html و خلاصه هرچیزی که داخل آموزش گفته شده در این مجموعه وجود دارد.
      در ضمن هر بخش که مجموعه چند قسمت است به صورت جدا نمایش داده می شود و نیازی نیست حتما همه رو یکجا دانلود کنید تا بتوانید مشاهده نمایید.
      موفق باشید

      • somy 16 اسفند 1395

        سلام. من متاسفم دوباره در این مورد مزاحمتون میشم..من قبلا پکیجو خریدم و شما لطف کردین لینکاشو واسم میل کردین ولی اون لینکا هم غیرفعالن.. چطور میگین از نظر زمانی محدودیتی نیست… من واقعا دیگه خسته شدم از پیگیری این موضوع..

        • admin 16 اسفند 1395

          با عرض سلام مجدد.
          سیستم فروش سایت به گونه ای است که لینک اصلی بعد از گذشت زمان 24 ساعت منقضی می شود ولی اگر شما همان ابتدا لینک را باز کنید و دانلود بزنید تا در نرم افزار IDM ثبت شود و بعد دانلود را قطع کنید، هیچگونه محدودیت زمانی وجود نخواهد داشت.
          به هر حال، هم اکنون لینک های دائمی برای شما ایمیل شد که منقضی نمی شود.
          موفق باشید.

  • somy 3 اسفند 1395

    سلام وقتتون بخیر.. من پکیج رو خریداری کردم و لینکها هم واسم فعال شدن منتها به خاطر اینترنتم نتونستم دانلودشون کنم و میخواستم الان اینکارو بکنم که متاسفانه دیدم توی صفحه دانلود پیام “مشکلی در اطلاعات پرداخت پیش اومده و …” درحالیکه من حتی رسید پرداختو هم دارم و از حسابم هم کم شده .. میشه بپرسم مشکل چیه؟

    • admin 3 اسفند 1395

      با عرض سلام
      وقت بخیر

      دوست عزیز آیا با همین ایمیل ثبت شده در نظر خرید خود را انجام داده اید؟

  • somy 6 اسفند 1395

    بله همین ایمیل

    • admin 6 اسفند 1395

      با عرض سلام مجدد
      ایمیل شد.
      موفق باشید

      • somy 6 اسفند 1395

        سلام
        ممنون.. لطف کردین

        • admin 6 اسفند 1395

          خواهش میکنم. موفق باشید

  • مصطفی 7 اسفند 1395

    سلام اقا امین
    من دیروز این پک کامل زدم برای خرید با تخفیف 25%
    بعد امرز که می خواستم پرداخت کنم صفحه رو نمی اورد
    دوباره زدم تخفیفش پرید
    دیگه هم جا برای کد تخفیف نمیاره
    چی کار کنم؟

    • admin 7 اسفند 1395

      با سلام
      وقت بخیر
      فقط برای امروز تمدید شد و می توانید استفاده کنید.
      موفق باشید

  • kamran 9 اسفند 1395

    سلام تخفیف مجدد کی قرار میدید برای آموزش ها ؟

    • admin 9 اسفند 1395

      با سلام وقت بخیر
      احتمالا نزدیک ایام نوروز
      موفق باشید

  • mani 18 اسفند 1395

    سلام وقتتون بخیر
    یه مشکلی داشتم تو لاراول ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
    وقتی از کلاس container بوتسترپ تو لاراول استفاده میکنم عرض صفحه بزرگتر از وقتی که از لاراول استفاده نمیکنم نمایش داده میشه.

  • مصطفی 21 اسفند 1395

    سلام
    من کل مجموعه 25 قسمتی خریدم چند روز پیش
    الان قسمت 11ش دانلود نشده
    دوباره میزنم اجازه ورود نمی ده بهم
    چی کار کنم
    2- پسورد فایل های فشرده چیه؟

    • admin 21 اسفند 1395

      با سلام وقت بخیر
      همانطور که پیشتر در نظرات اعلام شده سیستم بطور خودکار اعتبار 24 ساعته را برای هر لینک فعال میکند. که شما همان اول می توانید باز کنید و روی دانلود بذارید تا منقضی نشود.
      به هر حال مجدد به ایمیل موجود در این نظر لینک های پکیج ارسال شد. و همچنین رمز فایل ها www.pcstudent.ir می باشد.
      موفق باشید

  • ناهید 22 اسفند 1395

    با سلام و عرض خسته نباشید،

    بعد از آموزش خوب پروژه محور لاراول تون، من مدتی پیش از شما درخواست آموزش کار با وب سرویس و نوشتن وب سرویس ها رو داشتم و شما فرمودین که بررسی می کنین و به آموزش ها اضافه خواهد شد… میشه ازتون خواهش کنم اطلاع رسانی کنین که آیا امکان آموزش وب سرویس ها با Restful هست..؟

    ممنون بابت زحماتتون
    با تشکر

    • admin 23 اسفند 1395

      با سلام
      وقت بخیر
      در حال پیگیری می باشد. نتیجه از طریق وب سایت اعلام خواهد شد.
      موفق باشید

  • niosha 27 اسفند 1395

    سلام، برای عید تخفیف نمی زارین؟تشکر

    • admin 27 اسفند 1395

      با سلام
      وقت بخیر
      چرا به احتمال زیاد ارائه خواهد شد، با پیگیری باکس کناری سایت از کد های تخفیف جدید مطلع خواهید شد.
      موفق باشید

  • سجاد 1 فروردین 1396

    سلام آقای قنبری فرد
    خیلی ممنون از آموزش های عالیتون روش تدریس قدرت بیانتون خیلی خوبه.
    آقا 24ساعت کم نیست. بنده پکیج کامل لاراول و همچنین ویدئوی بوت استرپ را خریدم ولی هیچکدوم را دانلود نکردم و لینک ها منقضی شد. به ایمیلم هم نیومد(همین ایمیلی که باهاش کامنت دادم).
    حالا باید چیکار کنم؟ با اینترنت نفتی و این حجم بسته ها 24 ساعت کم نیست؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    باز هم تشکر می کنم

    • admin 2 فروردین 1396

      با سلام و درود
      ممنونم از لطفتون
      خیلی بیشتر از 24 ساعت است ولی اگر بهتون خطای منقضی می ده دوباره براتون ایمیل می کنم
      موفق باشید

      • سجاد 2 فروردین 1396

        خیلی خیلی ممنونم از رسیدگیتون

    • admin 2 فروردین 1396

      ایمیلتون رو دوباره چک کنید مجددا ارسال شد.
      موفق باشید

  • niosha 3 فروردین 1396

    سلام، در مورد آپلود روی هاست پروژه لاراول ، امکانش هست آموزش بزارین؟

  • admin 9 فروردین 1396

    با سلام و درود
    دوستانی که از سرعت دانلود سرور رضایت نداشتن مجموعه آموزشی یا بهتره بگم کل پکیج به صورت لینک مستقیم قرار گرفت و از الان می توانید با سرعت بسیار بالا دانلود خود را انجام دهید.
    بازم اگر مشکلی برای دانلود یا پکیج وجود داشت اطلاع دهید تا در اولین فرصت رسیدگی کنیم.

  • سجاد 12 فروردین 1396

    سلام. خیلی متشکرم. آموزشتون عالی بود و بنده که اصلا حوصله دیدن ویدئو را ندارم به خاطر انرژی که تو آموزشهاتون هست کاملا تمامش کردم.
    قیمتشون هم خیلی مناسب بود و واقعا ارزش خرید داشت. منتظر آموزش های بیشتر و حرفه ای تر شما هستیم. یه خسته نباشید توپ را از طرف ما پذیرا باشید 🙂

    • admin 13 فروردین 1396

      باسلام و درود
      ممنونم از لطفتون امیدواریم همیشه سلامت و موفق باشید

  • مصطفی 15 فروردین 1396

    سلام اقا امین
    من پک کاملتون خریدم دارم همزمان پیش میرم با فیلم ها
    دو تا سوال

    1- چجوری می شه دیتاباس که گذاشتید به phpmyadmin که mysql هست import کرد ؟ چون من import میزنم error میده

    2- میشه شماره تلگرامتون برام میل کنید- که سوال داشتم بپرسم

    • admin 29 فروردین 1396

      با سلام و درود
      import جداول به راحتی قابل اجرا می باشد تمام نکات گفته شده رو رعایت کنید.
      در صورت مشکل اطلاع رسانی کنید تا بررسی کنم.
      موفق باشید

  • مجتبی 24 فروردین 1396

    سلام‌خسته نباشین

    واقعا دیدم اگه نظر نزارم و تشکر نکنم واقعا از حق به دوره

    یه تشکر ویژه دارم ازتون بابت اموزش های فوق العاده لاراول

    هم مقدماتی هم این پروژه محور

    راستی این پروژه طبق توضیحات هر قسمت باید تقریبا همه مطالبی که برا ایجاد هر نوع سایت دیگه باشه در بر داره درست؟

    سوال دوم اینه که در این پکیج بخشی هست مثلا سطوح دسترسی تعیین کنیم و هر کاربر پنل خودش رو داشته باش؟

    • admin 24 فروردین 1396

      سلام وقت بخیر
      ممنونم لطف دارید
      بله سطح دسترسی آموزش داده میشه و همچنین میتوانید الگو بگیرید برای سایت های دیگه.
      موفق باشید

  • ناهید 29 فروردین 1396

    با سلام و عرض خسته نباشید

    توی این آموزش، شما برای قسمت نامگذاری جداول دیتابیس از یک قاعده خاص استفاده می کنید که من تصور میکردم کاملا سلیقه ای و شخصی است (منظورم نامگذاری جداول واسط هست)، اما کاملا اتفاقی در مقاله ای دیدم که نامگذاری جداول واسط، قاعده و قانونی دارند و هر نامی نمی توان برای آن ها انتخاب نمود… ممکنه لطف کنین و بگین اون قانون نامگذاری چی هست…؟؟

    و البته هنوز هم همون درخواست قبلی برای آموزش وب سرویس RESTFul پابرجاست… هنوز هیچ نتیجه ای حاصل نشده..؟؟

    با تشکر

    • admin 30 فروردین 1396

      با سلام و درود
      بله اسامی نامگذاری جداول واسط قوانین و قواعد خاصی داره ولی میشه اسامی دلبخواهی هم برای جداول انتخاب کرد. فقط در صورتی که از قواعد خودش استفاده شود می توان از بعضی از توابع جادویی استفاده کرد. میشه گفت در بعضی از موارد خیلی راحت تر به نتیجه می رسیم.
      موفق باشید.

  • ثریا 9 خرداد 1396

    سلام
    من قسمت درگاه رو دانلود کردم ولی نمیتونم بازش کنم با هیچ رسانه ای نمیتونم بازش کنم اصلا اکسترکت نمیشه باید چکار کنم

    • admin 10 خرداد 1396

      با سلام و درود
      رسیدگی می کنم و دوباره لینک رو برای ایمیل وارد شده ارسال خواهم کرد.
      موفق باشید

  • ثریا 9 خرداد 1396

    من همه قسمت های رایگان هم دانلود کردم ولی حتی اونام باز نمیشن مشکل چیه

    • admin 10 خرداد 1396

      بررسی می کنم لینک ها رو

  • ثریا 9 خرداد 1396

    FileName : ProjectLaravelP26(www.pcstudent.ir)99899_2.rar,0
    Data :
    File does not exist!
    این خطا رو میده و فایل ویدیویی رو باز نمیکنه

    • admin 10 خرداد 1396

      قسمت اول این مجموعه را همین الان تست کردم کاملا درست بود
      نسخه winrar خودتون رو عوض کنید دوباره تست کنید
      لینک و فایل های مورد نظر هیچ مشکلی ندارند
      دوباره تست کنید مخصوصا قسمت اول مجموعه رو اگر باز نشده دوباره اطلاع بدید
      موفق باشید

  • عارف 10 خرداد 1396

    سلام
    خسته نباشید
    تو قسمت 8 جایی که فرم رو با مدل باز میکنید و بعد داخلش route مینویسید.
    من هرکاری میکنم ارور میده
    Route [admin.pakhsh.update] not defined

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • admin 11 خرداد 1396

      با سلام و درود
      این خطا که میگه آدرس مورد نظر تعریف نشده است.
      من از کنترلر های resources استفاده می کردم واسه همین نیازی به تعریف این آدرس نداشتم قسمت کنترلر های رو نگاه کنید در بخش های مقدماتی یک قسمت در رابطه با کنترلر هست که کامل کنترلر ها رو شرح داده ام
      آدرس دهی تون درست نیست
      موفق باشید

  • mahdi 24 خرداد 1396

    سلام خسته نباشید .
    این امکان وجود داره که اگه این دوره را کامل خرید کنیم به جای دانلود به صورت دی وی دی ارسال کنید .

    • admin 24 خرداد 1396

      با سلام و ورود
      امکان ارسال وجود دارد ولی هزینه بالا خواهد رفت. ببینید شما می تونید یک بسته 5 گیگ ایرانسل به مبلغ 3000 تومان بخرید و به راحتی این مجموعه را دانلود کنید بدون صرف کمترین زمان و هزینه ممکن و اصلا نیازی به هزینه اضافی ندارید.
      بازم اگر مشکلتون رفع نشد به hshmghfard@yahoo.com ایمیل بزنید و آدرس خودتون را هم ارسال کنید درصورت موافقت براتون پست میشه.
      موفق باشید

  • shahla 27 خرداد 1396

    با سلام
    آموزش های خیلی خوبی ارائه میدید خیلی خیلی ممنون، خسته نباشید. لطفا همینطوری ادامه بدید
    من قسمت چهاردهم رو خریدم ولی نمیتونم دانلود کنم اصلا لینک دانلودی به ایمیلم ارسال نشده، لطفا راهنمایی کنید.

    • admin 27 خرداد 1396

      با سلام و درود
      ممنونم از لطفتون
      به علت شلوغی سرور بعضی مواقع لینک دیر ارسال می شود یا بعضی مواقع داخل پوشه spam ایمیلتون قرار می گیرد.
      دوباره براتون ایمیل می کنم
      موفق باشید

  • shahla 29 خرداد 1396

    سلام خسته نباشید
    توی قسمت 8 اگه نخوایم از پکیج html استفاده کنیم میشه توضیح بدید که قسمت {!! Form::model($record,[‘method’=>’PATCH’, ‘route’=>[‘admin/pakhsh.update’,$record->id]])!!}
    رو چطوری با استفاده از فرم html ساده بسازیم؟؟
    من نتونستم این پکیج رو نصب کنم من از نسخه 5.2 استفاده میکنم و وقتی که دستور نصب رو وارد میکنمhtml 5.4 نصب میکنه و بعدش خطا میده و نصب رو کنسل میکنه
    میشه راهنمایی کنید؟ مچکرم

    • admin 31 خرداد 1396

      با سلام و درود
      اگر نخواهید از این پکیج استفاده کنید باید با استفاده از input متد خودتون رو بهش بدین مثلا برای ویرایش متد PATCH رو اضافه کنید بعد به همون شکلی که آدرس رو تعریف کردید بدون قرار دادن update آدرس خودتون رو قرار دهید.
      طبق مثال خودتون باید آدرس رو به این شکل تعریف کنید action="id }}'); ?> "
      حالا چون متد رو PATCH قرار دادید متد update داخل کنترلر اجرا میشه
      موفق باشید

      • shahla 31 خرداد 1396

        از پاسخگویی تون بسیااااااااار تشکر

  • shahla 31 خرداد 1396

    با سلام مجدد
    ببخشید من قسمت های بعدی آمورشتونو خریدم ولی لینک قسمت های 9-10-11-15 به ایمیلم نیومده، دقیقا دو روزه که منتظرم . ممنون میشم پیگیری کنید . با تشکر

    • admin 31 خرداد 1396

      با سلام
      مجدد ارسال شد.

      • shahla 31 خرداد 1396

        آقای قنبری فرد متاسفانه لینک ها{9-10-11-15} نیومده

        • admin 31 خرداد 1396

          با سلام
          پس صبر کنید دستی براتون ایمیل کنم
          موفق باشید

        • admin 31 خرداد 1396

          ارسال شد ایمیلتون رو چک کنید

          • shahla 31 خرداد 1396

            دست شما درد نکنه. خیلی ممنون

            • admin 31 خرداد 1396

              خواهش می کنم
              موفق باشید

  • sahar 4 تیر 1396

    سلام منظورتون از دوره های مقدماتی لاراول چیه ؟

    • admin 4 تیر 1396

      با سلام و درود
      از همین وبسایت قبل از پخش دوره آموزش پروژه محور لاراول یک دوره مقدماتی پخش شد که شما می توانید از لینک زیر به این دوره دسترسی پیدا کنید.

      دوره مقدماتی فریمورک لاراول

      • sahar 5 تیر 1396

        خیلی ممنون از راهنماییتون
        فقط تو اموزش ها گفتین ازworkbench باید استفاده کنیم
        اما من هرجا میرم لینک میده به سایت اصلی my sql اونجا هم نمیذاره دانلود کنم
        اگر لینکی دارید برام بذارید ممنون میشم

        • admin 6 تیر 1396

          با سلام و درود
          ببینید حتما نیازی نیست شما از این نرم افزار برای مدیریت و ایجاد پایگاه داده استفاده کنید من این نرم افزار رو به این دلیل گفتم که خیلی راحت تر میشه دیتابیس های سایت های مورد نظر خودمون رو طراحی کنیم و همچنین سریع تر و با قابلیت های بیشتر چون ساختن جدول در محیط MySql که محیط خشک و خسته کننده است شاید خیلی براتون راحت نباشد.
          لینک که اگر یک سرچ ساده بزنید خیلی وجود داره حالا بازم اگر کارتون راه می افته از لینک زیر دانلود کنید.
          دانلود نرم افزار MySql WorkBench

          • sahar 6 تیر 1396

            ممنون از پیگیریتون
            سوال یعدی اینکه دستور php artisan make:auth برا من کار نمیکنه و میگه این دستور دیفایند نشده چرا؟

            • admin 7 تیر 1396

              با سلام و درود
              احتمالا اون فایل ها و توابع مورد نظر تعریف شده و در فایل های پروژه وجود دارد اگر پوشه Auth در بخش Controller و یا داخل resource فایل های login و …. وجود داره دیگه نیازی به زدن این دستور نیست.
              موفق باشید

  • ثریا 6 تیر 1396

    باعرض سلام و خسته نباشید
    من یک سایت درست کردم و مراحل سبد خرید رو درست مطتبق با مراحل سبد خرید که شما انجام دادید پیش رفتم با همون فریم وورک و متد ای جکس.. حالا وقتی از $proje = tbl_projeha::find($key); استفاده میکنم خطا میده :

    SQLSTATE[42S22]: Column not found: 1054 Unknown column ‘tbl_projehas.id’ in ‘where clause’ (SQL: select * from `tbl_projehas` where `tbl_projehas`.`id` = 7 limit 1) (View: C:\xampp\htdocs\edu\resources\views\home\cart.blade.php) (View: C:\xampp\htdocs\edu\resources\views\home\cart.blade.php)
    نمیدونم مشکل از چیه راهنماییم کنید ممنون میشم..

    • admin 7 تیر 1396

      با سلام و درود
      شما زمانی می توانید از تابع find استفاده کنید که رکورد مورد نظر که در حال جست و جو هست با فیلدی به اسم id در جدول ذخیره شده است. این خطا میگه که با این مقدار ورودی نتیجه ای یافت نشد. احتمالا فیلد شما در جدول به اسم id نیست و در این صورت باید از where استفاده کنید و روی فیلد خودتون جست و جو را انجام دهید.
      موفق باشید

      • ثریا 7 تیر 1396

        میخاستم تشکر کنم ازتون درست شد

        • admin 7 تیر 1396

          با سلام و درود
          ممنونم
          موفق باشید

  • ثریا 7 تیر 1396

    سلام
    ببخشید من دستورمو عوض کردم هرجور با where شرط میزارم جواب نمیده فقط این دستور:
    $proje = tbl_projeha::where(‘p_id’,’=’,’$key’)->get();
    اشکال نمیگیره ولی از اونطرف از بقیه داده هام که در در بانک هست اشکال میگیره
    به نظر شما دستور بالا درسته ؟

  • ثریا 8 تیر 1396

    سلام
    من توی سایتی که درست کردم میخام درگاه غیر مستقیم ایجاد کنم با روشی که شما گفتید .. توی bitpay ثبت نام هم کردم و حسابم تجاری کردم و همچنین تایید شده … سوالم اینه که من باید اول هاست و دامنه خریداری کنم و بعد درخاست درگاه کنم توی پورتام در بیت پی؟؟ Api تست هم امتحان کردم اوکی شد برام .. اگه قرار باشه اول پروژه رو بزاریم رو هاست و بعد براش درگاه درخاست بدیم که خیلی زمانبره..میشه یه اموزش بزارید واسه اینکه ما بدونیم چطوری هاست خوب تهیه کنیم و بعدش چطوری پروژه رو لود کنیم ؟ کلا 0 تا صدشو ..

    • admin 10 تیر 1396

      با سلام و درود
      شما روی هر هاستی آپلود کنید و سپس برای آدرس جدید هاست تون داخل پنل سایت درگاه پرداخت درخواستی ثبت کنید خیلی سریع برای اون سایت API ثبت می شود.

  • ثریا 8 تیر 1396

    الان پروژه من امادهس فقط میخام درگاه رو درست کنم و بفرستمش رو هاست .. میشه توی پورتال bitpay خودتون برید و دقیق بگید چکار کنیم واسه درخاست درگاه لطفا یه اموزش برامون بزارید چون با اموزش شما پیش رفتم دوس ندارم از سایت های دیگه باز یه درگاه دیگه رو امتحان کنم
    با تشکر از پشتیبانی خوبتون

    • admin 10 تیر 1396

      با سلام و درود
      فقط کافیه سایت رو روی هاست خودتون آپلود کنید و بعد از این که سایت بالا آمد برای آدرس سایت تون در داخل پنل پرداخت bitpay یا حالا هر سایتی که درگاه پرداخت تون رو انجام می دهد درخواست درگاه پرداخت برای اون آدرس سایت تون کنید تا بعد گذشت یه مدت زمان کوتاه یک API برای اون آدرس ایجاد بشه و شما اون API را به جای API آزمایشی قرار دهید به همین راحتی
      موفق باشید

  • ناهید 9 تیر 1396

    با سلام و عرض خسته نباشید…

    من ماه ها قبل آموزش خوبتون رو دانلود کردم و فوق العاده بهم کمک کرد در یادگیری لاراول… ممنون بابت زحماتتون فقط یک سوال دارم الآن توی یک پروژه دارم از pivot table استفاده میکنم و کلی هم واسه یادگیریش search کردم تا این که اتفاقی برگشتم و آموزش های شما رو بازبینی کردم و متوجه شدم که شما واسه pivot table ها هم مدل تعریف میکنین… این کار که ممکن نیست در آینده واسه پروزه ام مشکلی پیش بیاره که؟؟؟ چون توی همه آموزش ها دیدم که مدلی برای pivot table تعریف نمیکردن، منظورم اینه که از متدهای attach() و detach() و نام relation استفاده میکردن..

    با تشکر

    • admin 10 تیر 1396

      با سلام و درود
      خیلی ممنونم از لطفتون
      هیچ گونه مشکلی وجود نداره که شما برای جداول واسط هم از Model استفاده کنید و برای ادامه پروژه تون هم هیچ گونه مشکلی پیش نمیاد. من برای پروژه از Model استفاده کردم چون از قوانین نامگذاری جداول در لاراول استفاده نکردم و به نظر بنده شاید از لحاظ امنیتی هم بهتر باشه.
      یکی دیگه این که همه سایت های جدید و حتی قدیمی الان از معماری سه لایه MVC استفاده می کنند و این معماری طبق گفته سایت رسمی لاراول به اجزای زیر تقسیم میشه
      M -> Model
      V -> View
      C -> Controller
      پس تعریف و استفاده از Model در لاراول کاملا صحیح و استاندارد می باشد من تمامی روش های ارتباط با بانک اطلاعاتی را در لاراول بیان کرده ام ولی آموزش پروژه محور لاراول را با استفاده از Model پیاده سازی کرده ام به این دلایل که گفتم.
      اما در رابطه با Attach و detach باید بگم که همین الان هم قابل استفاده هستش این دو تابع زمانی استفاده می شود که شما در زمان ثبت اطلاعات در جداول واسط یا حتی جداول اصلی و حتی در زمان ویرایش و حذف اگر به هر دلیلی عملیات انجام نشود پیغام بخش detach نمایش داده می شود و شما می توانید با استفاده از این دو تابع خطاهای موقع عملیات روی بانک اطلاعاتی را مدیریت کنید.
      موفق باشید.
      البته کامل براتون در جایی دیگه توضیح دادم ولی جواب دیدگاه رو هم دادم که اگر نکته ای به درد بخور گفته شده باشه بقیه دوستان هم استفاده کنند.

  • سهیل 10 تیر 1396

    سلام
    فایل های assets که در قسمت سوم به پروژه اضافه میشه رو از کجا میشه دریافت کرد؟
    ممنون

    • admin 10 تیر 1396

      با سلام و درود
      چندین روش وجود داره
      1- در مجموعه کامل که آخر پست قرار داره پروژه و قالب های آماده و تمامی فایل ها و غیره وجود دارد.
      2- در بخش دانلود پروژه و قالب های آماده که به صورت جداگانه قرار داده ام وجود دارد.
      3- در بعضی قسمت ها هم پروژه و فایل های داخل پوشه Asset در لینک اون قسمت وجود دارد.
      موفق باشید

  • sahar 13 تیر 1396

    سلام خسته نباشید من به ی مشکلی خوردم
    تو قسمت 8 که ویرایش و دلیت رو گذاشتیم برا من تابع های update وdestroy کار نمیکنه هیچ اروری هم نمیده فقط کاری که میخوامو انجام نمیده چند بار چک کردم تا جایی ک میدونم کدم درسته
    الانم همین مشکل با store برای user هام دارم
    اگر میشه ایمیلتون بهم بدین من باهاتون مشورت کنم تا دوهفته دیگ باید پروژمو تحویل بدم استرس گرررفتم 🙁

  • طوهامی 15 تیر 1396

    سلام من امروز قسمت نهم آموزش لاراول رو خریدم ولی لینک دانلود برام ارسال نشد

    • admin 15 تیر 1396

      با سلام
      براتون مجدد ارسال کردم
      موفق باشید

  • ثریا 15 تیر 1396

    باسلام بازم ممنون بخاطر پشتیبانی خوبتون .. ببخشید من واسه درگاه ازمایشی که کفتید اول باید تست کنیم اگه درست شد بعدش api اصلی رو بزاریم انجام دادم حالا سوالم اینه که اگه چندتا محصول داشته باشم که قیمتهاش باهم فرق میکنه باید چکار کنم ؟ اگه بخام واسه هرکدوم قیمت جدا بزارم واسه پرداختشون باید چکارکنم؟ میشه دوباره آدرس جدید بسازم همون کارا رو بکنم فقط قیمت رو عوض کنم با همون bitpay؟

    • admin 16 تیر 1396

      با سلام و درود
      خوب شما هر بار که درخواستی به سایت پرداخت کننده ارسال می کنید مبلغ خودتون رو درخواست می دید و می تونید همه درخواست های برگشتی از سایت پرداخت کننده رو به یک آدرس در سایت خودتون ارجاع بدین فقط باید بررسی کنید ببینید کدوم محصول پرداخت شده و برای اون محصول سفارش رو ثبت کنید.
      ببینید در قسمت آخر یه سبد خرید انجام میشه و سفارش ثبت میشه حتی اگر یکی باشه داخل سبد خرید یا 50 تا خرید انجام میشه و سفارش ثبت میشه
      قسمت آخر مجموعه رو مشاهده کنید.
      موفق باشید

  • سحر 20 تیر 1396

    سلام من قسمت ۲۰ ام رو دانلودکردم اما متاسفانه بعد از خرید نتم قط شد صفحه دانلود پرید میشه لطفا برام ایمیل کنید رسید ب ایمیلم ارسال شده

    • admin 20 تیر 1396

      با سلام و درود
      لینک این قسمت مجددا برای ایمیل تون ارسال شد.
      ایمیل تون رو چک کنید.
      موفق باشید

  • مریم 21 تیر 1396

    باسلام
    اول از شما تشکر میکنم بابت سایت خوبتون
    یه سوال داشتم =>من توی فیلم اموزشی قسمت دیدگاه ها وقتی دیدگاه ها رو میخام ثبت کنم درست پیش میبره فقط قسمت پاسخ ها بجای اینکه یدونه پاسخ ثبت بشه به ازای هر دیدگاه اصلی یدوه پاسخ زیرش ثبت میشه..هرکاری میکنم درست نمیشه.. نمیدونم مشکلش کجاس ..

  • sahar 23 تیر 1396

    سلام شما اموزش امکان سرچ کردن تو سایت رو اموزش ندادید؟؟؟؟

    • admin 24 تیر 1396

      با سلام و درود
      دقیق یادم نیست ولی اگرم نباشه هزاران بار از تابع find و نحوه های فیلتر کردن استفاده شده است و به راحتی قابل پیاده سازی برای هر عملیات جست و جویی می باشد.
      موفق باشید

  • sahar 24 تیر 1396

    سلام با تشکر از پاسخگوییتون پیداش کردم قسمت 25 من خریدمش اما متاسفانه لینک برام ارسال نشد 🙁

    • admin 25 تیر 1396

      با سلام و درود
      بعد پرداخت لینک بهتون نمایش داده میشه اگر به هر دلیلی لینک رو از دست دادید یه ایمیل به آدرس hshmghfard@yahoo.com بزنید تا دوباره براتون ایمیل بشه
      موفق باشید

  • سارا 25 تیر 1396

    درود
    وقت بخیر
    تازه اولین فایل اموزش رو دانلود کردم
    یه سوال برام پیش اومده پروژه ای انجام میدین فایل ضمیمه نداره ؟
    یعنی کاملا همه چیز رو خودمون باید بنویسیم ؟
    اگه فایل ضمیمه داره کجا میتونم دانلود کنم ؟

    • admin 26 تیر 1396

      با سلام و درود
      در بعضی قسمت ها پروژه و فایل های استفاده شده در آموزش قرار گرفته است.
      ولی اگر تمام فایل ها و قالب ها به صورت جدا و پروژه پایانی با تمامی فایل ها و موارد استفاده شده رو نیاز دارید در آخر مجموعه یک لینک دانلود پروژه و فایل های تمرینی قرار دارد می تونید با دانلود کردن این قسمت تمامی قالب ها و پروژه پایانی و فایل های استفاده شده را بدست آورید.
      موفق باشید

  • sahar 25 تیر 1396

    چشم ایمیل زدم بهتون فقط ی سوال تو قسمت کامنت اینکه مدیر چطوری باید تایید کنه رو اموزش ندادید ؟من سه قسمتش رو هم دیدم

    • admin 26 تیر 1396

      با سلام و درود
      در قسمت دیدگاه ها اگر دقت کرده باشید در بخش مدیریت همه دیدگاه های جدید و دیدگاه های قبلی را نمایش می دهیم و برای هر دیدگاه یک فیلد وضعیت تعریف کردیم تا وضعیت دیدگاه ها رو مشخص کند و در هر وضعیتی با یک رنگ خاص نمایش داده می شود و مدیر سایت اجازه داشت تا وارد هر کدام از دیدگاه ها که می خواهد شود در اون بخش نحوه پاسخ به دیدگاه – تایید دیدگاه – حذف دیدگاه وجود دارد.
      مدیریت دیدگاه ها به صورت کامل بیان شده است.
      موفق باشید

    • admin 26 تیر 1396

      قسمت هفده هم آموزش پروژه محور در این رابطه می باشد.
      موفق باشید

  • ثریا 29 تیر 1396

    سلام اقای قنبری خسته نباشید بخاطر سایت بسیار خوبتون من آموزش هاتون رو دنبال کردم فقط یه سوال برام پیش اومده توی قسمت درگاه همه چیز درست پیش میره ولی نمیدونم چرا وقتی میخام به درگاه وصل بشم این خطا رو میده :
    ErrorException in HomeController.php line 651:
    Creating default object from empty value
    میشه راهنمایی کنید؟

    • admin 31 تیر 1396

      با سلام و درود
      ببینید وقتی ارتباط با درگاه میاد وسط شما باید از فعال بودن درگاه بانک اطمینان حاصل نمایید. از قطع نبودن اینترنت و غیره
      شما باید تمامی کد های مربوط به ارتباط با بانک را گام به گام پیش برید و نباید به یکباره حجم زیادی از دستورات را بنویسید. ابتدا حتما از یک Api آزمایشی استفاده کنید سپس بعد از این که مطمئن شدید سروقت Api اصلی خودتون بروید.
      موفق باشید

  • ثریا 30 تیر 1396

    public function success($id){

    $price = 0;
    foreach ( Session::get(‘cart’) as $key=>$value )
    {
    $content = tbl_kharid_details::create([‘kh_id’=>$id,’kh_p_id’=>$key,’kh_p_tedad’=>$value]);

    $price+= tbl_projeha::where(‘id’,$key)->first()[‘p_new_gheymat’]* $value;
    }

    Session::forget(‘cart’);

    $sefaresh = tbl_kharid::find($id);
    $sefaresh->kh_status = 0;
    $sefaresh->kh_j_kool = $price;
    if ( $sefaresh->update() ) {

    $url = ‘http://bitpay.ir/payment-test/gateway-send’;
    $api = ‘adxcv-zzadq-polkjsad-opp13opoz-1sdf455aadzmck1244567’;
    $amount = $price;
    $redirect = ‘http://localhost:8000/buyback’;
    $name = $sefaresh->kh_u_name;
    $email = $sefaresh->kh_email;
    $description = $sefaresh->kh_address;
    $factorId = $id;

    $result = Bitpay::send($url,$api,$amount,$redirect,$factorId,$name,$email,$description);

    if( $result > 0 && is_numeric($result) )
    {
    Session::put(‘id_sefaresh’,$id);
    return redirect(‘http://bitpay.ir/payment-test/gateway-‘.$result);

    }else if ( $result == -1 ) {
    # code…
    }else{
    var_dump( $result );
    }

    }
    }

    public function buypost(\Illuminate\Http\Request $request)
    {
    $url = ‘http://bitpay.ir/payment-test/gateway-result-second’;
    $api = ‘adxcv-zzadq-polkjsad-opp13opoz-1sdf455aadzmck1244567’;
    $trans_id = $request->trans_id;
    $id_get = $request->id_get;

    $sefaresh = tbl_kharid::find(Session::get(‘id_sefaresh’));
    $sefaresh->id_get = $id_get;
    $sefaresh->trans_id = $trans_id;

    $result = Bitpay::get($url, $api, $trans_id, $id_get);

    if ($result == 1) {
    $sefaresh->kh_status = 1;
    if ($sefaresh->update()) {
    Session::forget(‘id_sefaresh’);
    return redirect(‘/’);
    }
    }

    }

    اینم کد منه ولی اصلا جواب نمیده و میگه مقدار خالبه

    • admin 31 تیر 1396

      با سلام و درود
      دوباره آموزشی رو در رابطه با درگاه ضبط می کنم و ویدئو را اخر آموزش قرار می دهم
      در حالی که مطمئنم درگاه به درستی کار می کنه ولی بازم بررسی خواهم کرد.
      شما باید حتما گام به گام جلو بروید و نباید حجم زیادی از کد ها رو یکدفعه اجرا کنید.
      موفق باشید.

  • shima71 1 مرداد 1396

    سلام استاد
    این خطا زمانی که فرم ارسال می شه به کنترلر می ده دلیلش چی می تونه باشه..
    TOken mismatch Exception verify csrftoken.php
    فقط من migration مربوط به session ایجاد کردم ولی تو دیتابیس با دستور مربوطه همشون قرار گرفت الا این ی و می زنه ایجاد شده منم دستی تو دیتابیس قرار دادم و تو فایل.env مقابلsession زدم database ولی باز این error می دهچ input ارسال می شن ولی ذخیره نمی شن

    • admin 2 مرداد 1396

      با سلام و درود
      کد امنیتی CSRF رو قرار نداده اید. لاراول به خاطر امنیت بالایی که داره برای جلو گیری از حملات csrf برنامه نویس رو مجبور به ارسال کد امنیتی CSRF می کنه
      برای فرم تون یک تگ input دیگه قرار بدین و کد csrf رو بهش اضافه کنید
      موفق باشید

  • mohsen 1 مرداد 1396

    باسلام خدمت ادمین
    تشکر بخاطر سایت خوبتون
    میشه اموزش ویدیویی کد کپچا رو بزارید

    • admin 2 مرداد 1396

      با سلام و درود
      در اولین فرصت این آموزش رو داخل همین پست قرار می دهم.
      موفق باشید.

  • mary-jl 2 مرداد 1396

    سلام – ببخشید من آموزش را خریداری کردم – در قسمت 6 ام که فرم را پر میکنید و اطلاعات درج میشود در دیتا بیس مشکل دارم – برای من هر چی فرم را پر میکنم در داخل دیتا بیس سطر ها نال پر میشوند آیدی درست دارند ولی به جای اسم و شماره تلفن و … نال ذخیره میشود علت کجاست ؟ از اول اموزش عینا کار هایی که گفتید رو انجام دادم و جداول را هم در همون نرم افزاری که معرفی کردید کشیدم . ممنون میشم راهنمایی کنید . حتی قدم قدم که شما چک میکردید هم چک کردم مشکلی وجود نداشت ولی در نهایت نال ذخیره میشود .

    • admin 2 مرداد 1396

      با سلام و درود
      ایمیل تون رو چک کنید

  • mohsen 3 مرداد 1396

    سلام ادمین جان فیلم اموزشی کد کپچا نزاشتین ؟ میشه نشونمون بدین چطور آمار بازدید کننده ها رو باید بزاریم ؟ اگه امکانش هست یه سبد خرید بدون متد Ajax برامون درست کن وبه درگاه وصلش کن .. از طریق کلید مقدار نباشه لطفا ..

    • admin 5 مرداد 1396

      با سلام و درود
      اول من از شما معذرت می خوام که وقت نکردم آموزش درخواستی شما رو قرار بدم. دوم این که خوب شما Ajax رو قرار ندین و مستقیم آدرس رو اجرا کنید.

      • mohsen 7 مرداد 1396

        سلام ادمین جان
        من توی حلقه for نمی خام از حالت کلید مقدار باشه .. واسه همین خاستم اگه میتونی برامون یدون حالت کلید مقدار درستش کنی .. بعد آمار بازدیدکنند ها و کد کپچا بزارین اگه تونستین

  • shima71 6 مرداد 1396

    سلام وقت بخیر
    من اموزش از سایت میهن لرن خریداری کرذم فایل شماره 8-9 مشکل داشتن باز نمی شدن، فایل 14 وجود نداشت ممنون می شم لینکشونو واسه ایمیلم ارسال کنید.

    • admin 7 مرداد 1396

      با سلام و درود
      به پشتیبانی خود سایت مراجعه کنید
      موفق باشید

      • shima71 9 مرداد 1396

        سلام بله ابتدا من با پیهن لرن درمیون گداشتم ولی گفتن ما زی نفعیم به خود مدرس بگید.
        من هنوز اون قسمت مشکل دارم داده ها واسه ارسال با post خطای token میدهدر صورتی که من دستورcsrf با تمام جزییات وارد کرذم ولی با get می فرستم خطایtokèn نمی ده در قسمت ادرس بار هم نمایش می ده رشته توکن با داده های ارسالی ولی var_dump نشون نمی ده ذخیره نمی شه چه کنم

        • admin 11 مرداد 1396

          با سلام و درود
          اگر به درستی فیلد csrf در فرم مورد نظرتون قرار گرفته و زمانی که به کد های صفحه باز شده نگاه می کنید کد امنیتی 50 کارکتری csrf ساخته شده است. و آدرس مورد نظر که داده ها به آن ارسال می شود وجود دارد. باید به درستی اطلاعات فرم ارسال شود و در کنترلر مربوطه دریافت شود.
          در صورتی که تمامی این مراحل را انجام داده اید و باز هم خطایی رخ می دهد دوباره یک پروژه جدید با لاراول ایجاد کنید و مطمئن شوید که تمامی فایل ها و پوشه ها به درستی دانلود و نصب شده است.
          در صورتی که باز هم به خطایی برخوردید. از کد های کنترلر – کد های ایجاد فرم – کد های آدرس های ایجاد شده و سورس صفحه وبی که فرم در آن نمایش داده می شود را برای id تلگرام زیر ارسال نمایید.
          @pcstudent
          موفق و پیروز باشید.

  • amir 7 مرداد 1396

    سلام . من قسمت 22 ام رو خریدم ولی هیچ لینکی در اختیار من قرار نگرفته

    • admin 7 مرداد 1396

      با سلام و درود
      حتما به دلیل شلوغ بودن سرور ایمیل نشده براتون تا 10 دقیقه دیگه ایمیل می کنم
      موفق باشید

    • admin 7 مرداد 1396

      ارسال شد
      ایمیل تون رو چک کنید.

      • amir 7 مرداد 1396

        ایمیلی برام نیومده

      • amir 7 مرداد 1396

        ایمیلی دریافت نشد

          • amir 8 مرداد 1396

            ایمیل درسته .ولی چیزی برام نیومده . تو قسمت اسپم ها هم نیست

  • ستاره 7 مرداد 1396

    سلام
    ببخشید من رشته م کامپیوتر نیس ولی به سایت نویسی خیلی علاقه دارم منم توی قسمت سبد خرید مشکل دارم مرحله به مرحله میرم و به بانک وصل میشم (با همون api تستی)ولی وقتی اون متد success() رو میخام اجرا کنم همش میگه مقدار خالیه ..منم میخاستم درخاست کنم به یه روش دیگه که کلید مقدار نباشه برامون بزارین .. من و دوستام حتما پشتیبانی خاهیم کرد

  • mohsen 11 مرداد 1396

    سلام ادمین جان
    چرا ویدیوهای درخاستی رو نمی زارین مردیم ازبس انتظار کشیدیم خداوکیلی

    • admin 11 مرداد 1396

      با سلام و درود
      خیلی دوست دارم بزارم ولی واقعا تایمم پر پره ولی سعی می کنم تا چند روز آینده بزارم.
      معذرت می خوام اگر به تاخیر می افته من بی تقصیرم.
      موفق باشید

      • mohsen 21 مرداد 1396

        سلام ادمین شما هفته ی پیش قول دادید که تا چند روز آینده برامون فیلم آموزشی جدید بزارید ..

        • admin 21 مرداد 1396

          با سلام و درود
          عذرخواهی می کنم چون واقعا وقت نکردم
          ببینید شما یه کد کپچا و سبد خرید بدون آرایه خواستین – کپچا رو براتون می زارم اما برای سبد خرید خوب به جای ذخیره در آرایه که در آموزش گفتم شما در دیتابیس ذخیره کنید
          موفق باشید

  • قیمت باطری 206 11 مرداد 1396

    سلام میشه لینک داخل مطلبو چک کنید.برای من مشکل
    داشت.ممنون

    • admin 11 مرداد 1396

      با سلام و درود
      نه چک کردم و هیچ مشکلی نداشت.
      بازم اگر مشکلی براتون به وجود اومد اطلاع بدین پیگیری کنم.
      موفق باشید

  • mohsen 12 مرداد 1396

    باشه منتظریم

  • mohsen 16 مرداد 1396

    سلام ادمین
    ویدیو های آموزشی کدکپچا و سبد خرید بدون حالت کلید مقدار و آمار بازدیدکنندگان یادت نره
    ما اینجا منتظریم

  • master 23 مرداد 1396

    بنام خدا و با سلام خدمت شما

    ببخشید نحوه طراحی قالب با لارول و همچنین نحوه کد نویسی با جی کوئری رو آموزش دادین ؟ آیا مثل حالت عادی یعنی کار با دریم ویور میشه با لاراول هم قالب زیبا و کاربر پسند طراحی کرد؟

    با تشکر از شما

    • admin 24 مرداد 1396

      با سلام و درود
      ببینید لاراول یک فریمورک هستش که واسه بکند سایت مورد استفاده قرار می گیره! همان طور که می دونید لاراول محبوب ترین فریمورک php هستش پس کلا بحث لاراول از طراحی به دور هستش
      شما می تونید با هر فریمورک یا نرم افزاری یا هر جایی که می تونید طراحی های خودتون رو انجام بدید و به راحتی از اون طراحی هاتون در داخل فریمورک لاراول استفاده کنید.
      موفق باشید

  • mohsen 26 مرداد 1396

    ما کماکان منتظریم ادمین

  • master 8 شهریور 1396

    سلام تخفیف عید کی اعمال میشه؟ با تشکر

    • admin 9 شهریور 1396

      با سلام و درود
      کد تخفیف ghorban96 با 30 درصد تخفیف فقط تا فردا شب فعال می باشد.
      موفق باشید.

  • mohammad 20 شهریور 1396

    با سلام
    من الان دارم آموزش پروژه محورتون قسمت ۲۱ رو مشاهده میکنم ولی یک سری توابع هستش که توی لاراول من نیست !!!!
    مثل handleUserWasAuthenticated (خود فایلی که این تابع داخلشه هم نیس اصلا ساختار لاراول شما با من فرق میکنه!)این تابع که دارید تو آموزش توضیح میدید! خب لاراول من ۵ هستش و من نمیدونم باید چکار کنم؟
    ممنون میشم سریع جواب بدین.

    • admin 25 شهریور 1396

      با سلام و درود
      ببینید ورژن جدید لاراول یکم فایل ها در اون جابجا شده قسمت های دیگه پروژه رو نگاه کنید.

  • mohammad 20 شهریور 1396

    اینم همون جای که داشتین کد میزدین
    https : // ibb. co/nu7Ybv

  • مجید 28 شهریور 1396

    سلام فایل ها پروژه کجا قرار داده شده

    • admin 29 شهریور 1396

      با سلام و درود
      در بخش های پایانی مجموعه پروژه به همراه تمامی فایل های تمرینی قرار گرفته است.
      موفق باشید

  • مجید 3 مهر 1396

    با سلام قسمت های مقدماتی آموزش لاراول را کجا میتونم ببینم

  • صابر 4 مهر 1396

    سلام
    من این اموزش رو دیروز خریدم ولی لینک ها برای دانلود فایل index.php هست
    اگه ممکنه لینک های سالم رو برام ارسال کنید ممنون

    • admin 4 مهر 1396

      با سلام و درود
      لینک ها مجدد ارسال شد
      موفق باشید

      • صابر 4 مهر 1396

        ممنون از لطف و رسیدگی سریعتون.

        • admin 5 مهر 1396

          با سلام و درود
          ممنونم
          موفق باشید

  • shahla 15 مهر 1396

    با سلام. من توی آپلود سایتم دچار مشکل شدم مطابق فیلم آموزشی آپلود سایت لاراول پیش رفتم ولی این خطارو نمایش میده؟ لطفا کمک کنید

    Parse error: syntax error, unexpected T_CLASS, expecting T_STRING or T_VARIABLE or ‘$’ in /home/baginfo/public_html/index.php on line 50

    • admin 16 مهر 1396

      با سلام و درود
      توضیحات نحوه آپلود رو دوباره براتون قرار می دم. چند لحظه صبر کنید.

  • shahla 19 مهر 1396

    خیلی ممنون
    بی صبرانه منتظریم

    • admin 24 مهر 1396

      با سلام و درود
      ببینید ابتدا فایل ها و پوشه های داخل پوشه public رو روی پوشه root هاست خودتون آپلود کنید سپس مابقی پوشه ها و فایل ها رو بدون پوشه public انتخاب کنید و باز هم داخل پوشه root هاست تون آپلود کنید حالا با import کردن دیتابیس روی هاست و قرار دادن نام کاربری و رمز داخل فایل .env ارتباطتون رو با دیتابیس برقرار کنید و بعد اسم سایت خودتون رو بزند تا سایت بالا بیاد همون اول کار به مسیر پوشه bootstrap خطا می ده که مسیرش در فایل index.php قرار دارد دقت کنید در دو بخش قرار دارد.
      مسیری که قبل bootstrap گذاشته شده /.. این رو حذف کنید تا مسیر ها درست شود.
      تمام
      موفق باشید

      • shahla 25 مهر 1396

        سلام
        ممنون از پاسخگویی و رسیدگیتون

        • admin 25 مهر 1396

          خواهش می کنم موفق باشید

  • حاتم 5 آبان 1396

    سلام وقت بخیر

    من دوره پروژه محور لاراول رو خریدم دوره آشنایی مقدماتی با لاراول رو دانلود کردم
    ———-
    برای راه اندازی مشکلی دارم :

    routeهای منو نمیشناسه زیرش خط می کشه میگه کلاس رو import کنین ضمنا فقط برای route ها نیست هر جایی که از متدها یا کلاس های دیگه داخل یه کلاس دیگه ای استفاده شده این طور پیام میده

    – Xampp رو نصب کردم
    – phpstorm رو نصب کردم
    – composer رو دانلود و نصب کردم
    – پکیج لاراول رو هم نصب کردم

    موارد بالا رو چند بار پاک و مجددا نصب کردم درست نشده

    ضمنا فایل پروژه ام رو داخل دایرکتوری xampp/htdocs/project قرار دادم

    لطفا راهنمایی کنید دو روزه هر کاری کردم نتم جستجو کردم درس نشد.

    • admin 6 آبان 1396

      با سلام و درود
      ببینید برای راه اندازی لاراول به نکات زیر باید توجه کنید.
      1- حتما یا wamp یا xampp رو نصب کنید و مطمئن شوید بالا میاد و به خوبی تمام بخش هاش کار می کنه.
      2- باید composer رو روی نسخه php همان wamp یا xampp که قراره استفاده کنید نصب کنید. برای این که مطمئن شوید که composer به درستی نصب شده داخل cmd دستور composer رو تایپ کرده و سپس اینتر را بزنید اگر مشخصات composer به درستی نمایش داده شد یعنی composer به درستی نصب شده در غیر این صورت مشکل نصب composer را پیدا کنید. اگر این دو مرحله با موفقیت نصب شد.
      3- نسخه ای از لاراول در سایت مبدا رو انتخاب کنید و دستور های آماده برای نصب اون ورژن روی سیستم خودتون رو بزنید تا لاراول روی سیستم شما نصب شود البته همون نسخه ای که خودتان درخواست داده اید.
      نکته : شما باید نسخه ای از لاراول رو نصب کنید که wamp و یا xampp ای که نصب کرده اید نسخه php موردنظر اون ورژن از لاراول را دارا باشد یعنی اگر شما مثلا ورژن 5.5 لاراول را نصب کرده باشید و نسخه php نصب شده شما زیر 7 باشد لاراول موقع اجرا با خطا روبرو خواهد شد.
      موفق باشید.

  • فخرانی 14 آبان 1396

    سلام من فخرانی هستم و پروژه را بصورت کلی خریداری کردم
    ممنون میشوم لینک های دانلود را به ایمیلم بفرستید

    • admin 15 آبان 1396

      با سلام و درود
      اگر موقع تراکنش لینک رو از دست داده اید یا ایمیل حاوی لینک رو دریافت نکرده اید به صورت دستی لینک رو برای شما ارسال خواهم کرد.
      موفق باشید

      • admin 16 آبان 1396

        ایمیل تون رو چک کنید لینک مجدد ارسال شد.

  • abtin 27 آذر 1396

    با سالام چرا این ارور را میگیرم
    app\Http\Requests\PakhshRequest does not exist

    • admin 27 آذر 1396

      با سلام ودرود
      شما Request ای که ایجاد کرده اید رو به کنترلر مربوطه use نکرده اید. باید بالای کنترلر این Request ایجاد شده رو اضافه کنید.
      موفق باشید.

      • abtin 27 آذر 1396

        با سلام مجدد من use کردم اینم کدهاش
        namespace App\Http\Controllers;

        use Illuminate\Http\Request;
        use App\Http\Requests\PakhshRequest;
        use App\Http\requests;
        use App\PakhshModel;
        ولی اون ارور رو میده و یک پارس ارور هم داره
        * Get the validation rules that apply to the request.
        *
        * @return array

        */
        public function rules()
        {
        return [
        ‘name_pakhsh’ => ‘required’
        ‘phone_pakhsh’ => ‘required’
        ‘fax_pakhsh’ => ‘required’
        ’email_pakhsh’ => ‘required | email’
        ‘web_address’ => ‘required’
        ‘adress_pakhsh’ => ‘required’
        ‘details_pakhsh’ => ‘required’

        ];
        }

        /**
        * @return array
        */
        public function attributes()
        {
        return [

        اینم ارورش syntax error, unexpected ”phone_pakhsh” (T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING), expecting ‘]

      • ali 28 آذر 1396

        با سلام
        اون مشکل حل شد و یک مشکل جدید دارم من لاراول 5.5 نصب کردم و الان ارورAccessDeniedHttpException میده میشه راهنمایی کنید

        • admin 29 آذر 1396

          با سلام و درود
          این خطا رو چرا و برای انجام چه کاری دریافت می کنید.
          اینجوری دقیق قابل شناسایی نیست. این خطا رو می تونه در چند حالت و بنا به اون درخواست شما بدهد.

  • master 27 آذر 1396

    سلام درگاه پرداخت رو آموزش دادین ؟ کد تخفیف تون کی آماده میشه؟

    • admin 27 آذر 1396

      با سلام و درود
      بله درگاه پرداخت هم به مجموعه اضافه شده است.
      موفق باشید

  • master 27 آذر 1396

    سلام من تازه لاراول رو نصب کردم تقریبا 30 مگابایت آیا اینجوری حجم زیاد فضای هاست رو نمیگیره آیا زود اینترنت هاستمان تمام نمیشه؟ لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    • admin 29 آذر 1396

      با سلام و درود
      ببینید شما هر مدیریت محتوی آماده ای هم که نصب کنید تا 10 مگ هست و این که شما هم اگر پکیجی رو لاراول نصب نکنید و مواردی که لازمتون نمیشه رو حذف کنید حجم خیلی عجیبی نمیشه و کاملا منطقی هستش. دوم این که شما داری اختصاصی کد می زنی و فکر خودتو روی یه سرویس کامل پیاده می کنی به هرصورت کمی از سیستم مدیریت محتوی های آماده سنگین تر میشه ولی آنچنان تفاوتی نداره.
      در حجم ابتدایی که آنچنان فرقی نداره از لحظه آپلود که بستگی داره به این که چه مقدار محتوی سایتت باشه و تصاویر مطالب وبسایتت با چه حجمی باشه اینه همه تاثیر گذار هستش. وقتی شما طراحی سایتتون با لاراول تمام شد اگر چک کنید می بینید خیلی از تصاویر و فایل های java و css وجود داره که اصلا استفاده نشده که اگر کامل اینا رو رعایت کنید حجم کمی هم پیدا خواهد کرد.

  • شیخی 28 آذر 1396

    سلام
    وقت شما بخیر و خسته نباشید…
    در قسمت دوم این آموزش و بعد از نصب لاراول و تشکیل پروژه، در هنگام وار کردن دستور php artisan migrate
    این پیغام داده شده و فقط جدول مربوط به users تشکیل میشود.می توانید راهنمایی کنید که مشکل کجاست؟

    C:\xampp\htdocs\roya> php artisan migrate
    Migration table created successfully.

    In Connection.php line 664:

    SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1071 Specified key was t
    oo long; max key length is 767 bytes (SQL: alter table `users` add unique `
    users_email_unique`(`email`))

    In Connection.php line 458:

    SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1071 Specified key was t
    oo long; max key length is 767 bytes

    • admin 29 آذر 1396

      با سلام و درود
      ببینید اگر جدول users ایجاد شده پس ارتباط شما با بانک برقرار هست و نیازی نیست جدول session ایجاد بشه. شما قبل وارد کردن این دستور باید مسیر نصب session رو داخل database قرار داده باشید هم داخل فایل config و جایی که اطلاعات ورود به دیتابیس رو قراردادید برای session دیتابیس رو استفاده کرده باشید.
      البته لزومی هم به این نیست اگر جدول users ایجاد شده ادامه پروژه تون رو جلو برید و کاری به این خطا نداشته باشید.
      موفق باشید

  • نسرین 1 دی 1396

    سلام وقت بخیر.
    عذر میخام برای نوشتن آدرس جدید باید بریم داخل فایل routes.phpمن مسیر app/http رو میرم اما این فایل رو پیدا نمیکنم و این فایل رو نداره.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • admin 2 دی 1396

      با سلام و درود
      شما ورژن دیگه ای از لاراول را نصب کرده اید. ورژن آموزش ها 5.2 هست ولی به احتمال زیاد شما ورژن جدید تر رو نصب کرده اید. یکم پوشه بندیش تغییر کرده ولی تمامی دستورات و مابقی قضایا تغییری نکرده همین آدرس دهی تغییر کرده. همون پوشه بندی اصلی لاراولی که نصب کرده اید وارد پوشه routes شوید داخل پوشه یه فایل web.php وجود داره این همون فایل routes.php هستش.
      موفق باشید.

  • ali 13 دی 1396

    با سلام من پروژه رو خریدم اما سوررس کد ها و قالب ها درونش وجود نداشت

    • admin 13 دی 1396

      با سلام و درود
      چرا همه موارد از جمله قالب های استفاده شده + دیتابیس پروژه + پروژه نهایی + فیلم های آموزشی در داخل مجموعه وجود دارد.
      مجدد چک کنید.

      • ali 13 دی 1396

        چک کردم و دانلود کردم توی فایل زیپ اسمشون هست ولی خودشون وجود ندارند

        • admin 14 دی 1396

          با سلام و درود
          مجدد پروژه و بانک اطلاعاتی رو براتون ایمیل می کنم.
          موفق باشید

        • admin 14 دی 1396

          ایمیل شد.
          ایمیلتون رو چک کنید

  • ali 13 دی 1396

    متد های تغییر یافته لاراول هم توشح کوتاه بدید ممنون میشم مثلا تابع lists

    • admin 13 دی 1396

      ببینید شما با همین آموزش می تونید تمامی مراحل رو انجام دهید بدون هیچ خطایی فقط منم تنها چیزی که کار نمی کنه رو همین lists می دونم که متد جایگذین به صورت زیر می باشد.
      $roles = Role::get()->pluck('display_name');
      $roles = Role::pluck('display_name','id');
      در صورتی که به خطایی برخورد کردید در خدمتتان خواهم بود.
      موفق باشید

  • ali 18 دی 1396

    با سلام مجدد
    اگر یک سبد خرید داشته باشیم که با جاوااسکریپت نوشته شده چطور میشه به طور کامل ازش استفاده کرد.
    یک تم براتون ارسال میکنم که همچین سبد خریدی دارد.با تشکر

  • ali 21 دی 1396

    با سلام آموزش استفاده از breadcrumbs در لاراول هم بگذارید ممنون میشیم

  • ali 21 دی 1396

    بازم سلام
    تو لاراول 5.5 کل مسیر های auth تغییر کرده و از میدل ویر استفاده شده که تو ریدایرکت کردن به مشکل خوردم لطفا راهنمایی کنید.
    برای ریدایرکت یوزرها به صفحات خودشون

    • admin 22 دی 1396

      با سلام و درود
      فقط مسیر فایل Route تغییر کرده ولی نحوه ایجاد یک Route و مدیریتش هیچ فرقی نکرده است.

      • Ali 22 دی 1396

        برای ریدایرکت یوزرا به صفحه خودشون اون آموزشی ک دادید قابل استفاده نیست تو میدل ویرم ک عوض میکنمو شرط میزارم ارور میده. Middelware redirect to که خودلاراول ۵. ۵ داره

        • ali 25 دی 1396

          حل شد مشکل قرار دادن میدل ویر توی شرط بود

  • AbTiN 25 دی 1396

    با سلام
    چطور میشه از breadecrumbsتوی لاراول استفاده کرد ممنون میشم توضیح بدین

  • ali 27 دی 1396

    با سلام توی آموزش تو نتیجه جستجو اگه ی محصول پیدا نشه پیغامی نمیشه داد اگه میشه آموزش پیغام دادن در صورت نبودن محصول رو هم بزارید متشکر

    • admin 28 دی 1396

      با سلام و درود
      ببینید شما داخل کنترلر و تابع مربوطه که کار جست و جو را انجام می دهد شرط بزارید که اگر موردی یافت شد که اون اطلاعات را برگشت دهد و اگر نتیجه ای برگشت داده نشد اون متن مورد نظر شما را برگشت دهد.
      موفق باشید.

  • Ali 29 دی 1396

    با سلامدر ابتدا ک باید گم هر شرطی ک تعریف کردم برای سرچ جواب نداد.
    چون سیوکار کردم ی چندتامشکل تو پروژه هست ک هرچی سرچ کردم جواب درستی پیدانکردم برای همین اینجا مطرح میکنم.
    اول ک اگریک کتاب حذف بشه و لینکش رو تو یوار ال بزنیم ارور میده و مسیله دوم بریدکرامب هست وهمون قسمت برچسب ک خودتونم اشاره داشتید اگه آموزش اینهارو هم زحمتشو بکشید ممنون. میشم.

    • admin 2 بهمن 1396

      با سلام و درود
      من والا متوجه نمیشم دلیل اجرا نشدن تابع سرچ تون چیه ولی انجام آن به شکل زیر می باشد.
      1- شما تابع و کنترلر و همچنین آدرس مربوطه رو درست می کنید.
      2- مقداری که قراره جست و جو شود رو گرفته و درون دیتابس جست و جو کنید.
      3- حالا 2 راه پیش میاد یا مقداری داخل دیتابیس وجود دارد یا ندارد.
      4- اگر مقداری وجود داشت که داخل یک آرایه می ریزید و برمی گردانید.
      5- اگر مقداری از دیتابس برنگشت یک متغیر تعریف کنید که حالا مثلا 0 و 1 بگیره و زمانی که مقداری برگشت شد از دیتابیس و وجود داشت مقدار 1 به خود بگیره اگر مقداری برنگشت مقدار 0 به خودش بگیره
      6-زمانی که شما می خواهید خروجی تابع رو به کاربر نمایش دهید یا همون زمانی که کاربر بعد جست و جو مقادیر برگشتی رو می بیند. قبل گذاشتن حلقه نمایش اطلاعات یک شرط قرار دهید منظورم داخل فایل html هست که قراره داده ها نمایش داده شود و متغییری که داخل تابع تعریف کردید را بررسی کنید اگر این متغییر مقدار 1 داشت حلقه نمایش اطلاعات رو درون تگ های html بنویسید و اگر مقدار متغییر 0 بود یعنی از جست و جو چیزی برگشت داده نشده است پس داخل تگ های html متن مورد نظر خودتون رو بنویسید.
      موفق باشید

  • صابر 29 دی 1396

    سلام
    خواهش میکنم اگه ممکنه جوابم و بدید شما تو این اموزش فقط یه نوع محصول کتاب داشتید که بازدید هر محصول و یا تاریخ درج هر محصول و کنارش ذخیره میکردید بره بیشتره بازدید رو اون سورت میکردید حالا اگه چند تا کالا باشه یعنی چند تا جدول داشته باشیم که تو هر جدول بازدید کالا ها تو یه ستون مربوطه هستن چجوری مثلا 10 تا از پر بازدید های کل جداول و بکشیم بیرون ؟ یا اینکه کلا باید یه جور دیگه ذخیره کنیم؟ ممنون میشم توضیح بدید واقعا نیاز دار بهش

    • admin 2 بهمن 1396

      با سلام و درود
      ببیند شما چندین راه دارین تا به این هدفتون برسید.
      1- یک جدول تعداد بازدید جداگانه ایجاد می کنید و داخل اون جدول id کالا مربوطه به همراه تعداد بازدید آن را ذخیره می کنید. و از اون جدول پربازدید ترین ها رو انتخاب می کنید و نمایش می دهید.
      2- اگر چند جدول با کالا مختلف داشته باشید. اطلاعات مثلا 5 کالا پر بازید همه جداول رو در آورید و این مقادیر رو با هم مقایسه کنید و اونایی که بیشترین ویو ها رو داشتن داخل یک لیست مجزا دیگر قرار دهید و این مطالب رو برای نمایش انتخاب کنید.
      نکته : کلا سیستم جدول کالا ها رو طوری پیاده سازی کنید که یک جدول تمامی اطلاعات کالا ها رو دریافت کند حالا اگر این وسط کالایی وجود داشت که اطلاعات اضافی خیلی بیشتری داشت داخل یک جدول مجزا سایر جزئیات کالا رو به همراه کد کالا ذخیره نمایید و موقع نمایش اطلاعات اضافی آن را از جدول یا جدول های دیگر بگیرید.
      اما دلیل این نکته اینه که طبق راستای کاری و تجربه شخصی و تیمی که مثال بارز هم همین سیستم مدیریت وردپرس که قبلا تعداد بازدید جدول مجزا داشت و کد کالا یا نوشته مورد نظر را ذخیره می کرد در آخرین آپدیت میاد برای هر نوشته یک فیلد به جدول نوشته برای تعداد بازدید اضافه کرده است. دلیل اصلی این کار اینه که مثلا در لحظه 100 کاربر یا سایت های پربازدید تر شاید چند هزار کاربر نوشته را ببینند خوب محتویات نوشته به اجبار باید لود شود ولی اگر تعداد بازید در جدول مجزا باشد باید به اعزای هر کاربر یک درخواست دیگر برای نمایش تعداد بازدید ارسال شود که درگیری زیادی ایجاد می کند که اومدن تعداد بازدید رو هم یک فیلد در نظر گرفتند تا موقعی که اطلاعات نوشته لود می شود اونم همراه آن لود شود تا درخواستی مجزا ارسال نشود.
      شاید از لحاظ بهینه سازی دیتابیس گذاشتن در جدول مجزا بهتر و مورد تایید باشه ولی بعضی مواقع و برای سایت های پر بازدید در حالی که بهینه به نظر نمی رسد ولی درگیری زیادی از سیستم کم می کند.
      با توضیحاتی که دادم که امیدوارم اشتباه نکرده باشم خودتون یک راه حل انتخاب کنید. پیشنهاد من این که همه کالا ها در یک جدول و توضیحات اضافی در جدول دیگر ذخیره کنید.
      موفق باشید

  • sadaf 1 بهمن 1396

    سلام وقتتون
    ممنون بابت اموزش
    از کجا مطلع بشیم ک اموزش های جدید گزاشتید

    • admin 2 بهمن 1396

      با سلام و درود
      ممنونم از لطفتون
      اطلاع رسانی خواهیم کرد.
      موفق باشید

  • فاطمه 9 بهمن 1396

    سلام این ارور برای چیه؟

    In Connection.php line 664:

    could not find driver (SQL: select * from information_schema.tables where table_schema = bookshop and table_name =
    migrations)

    In Connector.php line 67:

    could not find driver

    • admin 9 بهمن 1396

      با سلام و درود
      دیتابیس رو وصل نکرده اید و نمی تونه به دیتابیس مورد نظر اتصال برقرار کند.

  • محمد 10 بهمن 1396

    سلام
    ی سوالی داشتم از خدمتتون
    من صفحات html ام حاوی اسکریپته بصورت data-main
    وقتی ک هر صفحه ای رو ی روت اصلی بهش میدم مثل localhost:8000/url صفحه بدون مشکل تمام اسکریپتا ران میشه
    اما اگر همون صفحات رو با روت
    Localhost:8000/kh/url
    بالا بیاری اسکریپتای اون صفحه با وجود اینکه ادرس دهیشون درسته اما ران نمیشن
    علت چیه؟

    • admin 11 بهمن 1396

      با سلام و درود
      ببینید کلا css و js و تصاویر و کلا از این قبیل داده ها رو اگر داخل پوشه resources و assets جواب نمی ده داخل پوشه public قرار دهید. کلا داخل پوشه public برای هر کدام از داده هاتون یک پوشه تعریف کنید و داخل اون پوشه ها قرار دهید و آدرس دهی رو طبق این آدرس جدید قرار بدید. مثلا اگر داخل پوشه pulic یک پوشه به اسم js دارید که داخل اون فایل test.js وجود داره به شکل زیر آدرس دهی کنید.

      • محمد 13 بهمن 1396

        سلام
        مشکل رفع شد
        می بایست از کد زیر در صفحاتی ک روی روت اصلی نیستند اسفاده نمود.

        • admin 15 بهمن 1396

          با سلام و درود
          روش های زیادی واسه این کار وجود داره یکی همینه که شما اون فایل هاتون رو داخل پوشه public قرار بدید حالا روش های دیگه ای هم وجود داره و این تنها راه نیست.
          موفق باشید

  • sajjad 12 بهمن 1396

    سلام تخفیف بدید تا ما هم استفاده کنید زندگی دانشجویی هزار بدبختی

    • admin 15 بهمن 1396

      با سلام و درود
      ایمیلتون رو چک کنید.

  • مریم 15 بهمن 1396

    سلام
    خیلی ممنون از آموزش خوبتون
    من تمام کدهارو مثل شما زدم.برای قست ادیت،مرورگر این ارور رو نشون میده:
    “htmlspecialchars() expects parameter 1 to be string, array given
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • admin 16 بهمن 1396

      با سلام و درود
      ممنونم
      شما بفرمایید چه کاری قصد داشته اید انجام دهید که به این خطا برخورد کرده اید؟؟
      سوالتون رو کامل و دقیق بیان کنید تا بتونم کمکتون کنم

      • مریم 16 بهمن 1396

        همین کدهایی که شما زدین رو میزنم اما صفحه ی ویرایش باز نمیشه و این ارور رو میده

        • admin 17 بهمن 1396

          با سلام و درود
          ببینید من دقیق نمی دونم مشکل تون چیه ولی برای استفاده از ویرایش مراحل زیر را باید دنبال کنید.
          1- آدرس مورد نظری تون یا همان Route رو با استفاده از Resorces پیاده سازی کنید.
          2- فرمی که قراره داده ها از آن دریافت شود رو ایجاد کنید.
          3- متد فرم مورد نظر را باید حتما patch قرار دهید یا اگر از پکیج {{ Form:open }} استفاده می کنید باید مقدار model رو قراردهید.
          4- حالا action فرم مورد نظر را به آدرسی که تعریف کرده ایم می فرستیم.
          5- حالا قبل از این که کد ی داخل متد update کنترلرتون بنویسید اطلاعات دریافتی را echo کنید تا از صحت اطلاعات برگشتی مطمئن شوید.
          6- داخل کنترلرتون حتما باید تابع edit و update رو پیاده سازی کرده باشید.
          7- درصورتی که اطلاعات فرم به درستی به متد update رسید حالا دستورات ویرایش در دیتابیس را پیاده سازی کنید.

          موفق باشید.

  • abbas 22 بهمن 1396

    سلام
    یه سوال داشتم درمورد دسته بندی ها
    دسته بندی های پروژه چند سطحین؟ یا یه سطحی؟
    منظورم زیرمنوست
    ممنون

    • admin 23 بهمن 1396

      با سلام و درود
      اگه اشتباه نکرده باشم دو سطحی هستند مثلا یک منو تعریف می کنید و برای منو های خودتون زیر منو تعریف می کنید.
      موفق باشید

  • رضا 23 بهمن 1396

    سلام آیا امکانش هست که فایل های مربوط به پروژه رو جداگانه دانلود کنیم؟

    • admin 23 بهمن 1396

      با سلام و درود
      بله اخر پست رو به صورت کامل مشاهده نمایید بعد از پایان قسمت های آموزش پروژه به همراه فایل های تمرینی به صورت مجزا قرار گرفته است.
      موفق باشید

  • abbas 24 بهمن 1396

    سلام چطور زیرمنو بیشتر از دو سطح بسازیم تو لاراول؟

    • admin 25 بهمن 1396

      با سلام و درود
      ببینید من یک منو تعریف کردم و بعد برای اون منو زیر منو قرار دادم شما هم می تونید به همین شکل برای زیر منو ها باز زیر منو قرار دهید ربطی به لاراول نداره شما باید طراحی css و html تون رو دست کاری کنید تا برای منو ها زیر منو و به همین شکل هر چند تعداد که بخواهید زیر منو برای منو های خودتون قرار دهید.
      موفق باشید.

  • محمد 17 اسفند 1396

    کاش یک جلسه هم اضاف کنید در قالب نصب پروژه لاراول در cpanel و آموزش بدید باید چطور در هاست های اشتراکی لاراولو نصب کنیم؟

    • admin 19 اسفند 1396

      با سلام و درود
      قبلا نصب روی هاست رو آموزش دادم ولی سعی می کنم یه قسمت دیگه برای آپلود انجام بدم و مفصل تر این مورد را بررسی کنم
      موفق باشید

  • علی سویزی 23 اسفند 1396

    سلام
    من پکیج کامل این مجموعه را خریداری کردم و بعد از پرداخت به صفحه لینک ها هدایت شدم ولی متاسفانه هیچ یک از لینک ها کار نمیکنه

    لطفا راهنمایی بفرمایید و در صورت امکان لینک ها را به آدرس ایمل من ارسال نمایید.
    باتشکر

    • admin 24 اسفند 1396

      با سلام و درود
      بررسی شد.
      موفق باشید

  • مجید 26 اسفند 1396

    سلام من از این درگاه استفاده کرم توی خود وب سایت که میخوام پرداخت انجام بدم درست کار میکنه ولی توی حالت موبایل که طراحی شده به درگاه وصل نمیشه و به یک روت دیگه میره ممکنه راهنمایی کنید

  • محمد 28 اسفند 1396

    با سلام بنده چندین بار اقدام به خرید کردم و همش تراکنش ناموفق را میداد چرا؟

  • مهدی 5 فروردین 1397

    من نماد اعتماد و درگاه مستقیم بانک ملی (سداد) دارم. مستندات رو برام فرستادن و همونطور که میدونید این درگاه برای اتصال از کتابخانه nosoap استفاده میکنه. چطور می‌تونم این درگاه رو روی سایت پیاده کنم؟

    • admin 10 فروردین 1397

      با سلام و درود
      ببینید روش استفاده از هر درگاهی رو خود اون سایت مبدا به صورت کامل بیان می کنه و مراحل همه درگاه های پرداخت مشابه همین روشی هست که ما بیان کرده ایم.
      فقط همین کتابخانه ای که شما بیان کردید باید سایت را روی هاست آپلود کنید و بعد تست کنید.
      موفق باشید.

  • مسعود 15 فروردین 1397

    سلام دوست عزیز
    من دیروز با سایتتون آشنا شدم و متاسفانه کد تخفیفتون تا 13 بود ….من کلی از آموزشاتون رو میخوام اگه ممکنه تخفیف رو تمدید کنید ….ممنون

    • admin 17 فروردین 1397

      با سلام و درود ایمیل بزنید تا براتون یک کد تخفیف ارسال کنم.
      موفق باشید

  • مهدی 15 فروردین 1397

    سلام
    متاسفانه این اموزش برخی قسمت هاش با لاراول نسخه جدید 5.6 مشکل داره ، نسخه ای که استفاده کردید برای اموزش قدیمی هست حالا چه کار کنم ؟

    من می خوام این اموزش را با نسخه 5.6 انجام بدم

    • admin 17 فروردین 1397

      با سلام و درود
      نه تفاوت اصلا زیادی نداره و از تمام آموزش میشه داخل این ورژن هم استفاده کرد من الان خودم با نسخه های دیگه کار می کنم و مشکلی ندارم

  • alirezax2 26 فروردین 1397

    با سلام
    اگر کله پروژه خریداری بشه دیتابیس هم درون فایل ها قرارداره یا باید خودمون بسازیم؟
    بعدم برای ارتباط با شما کدوم ادی تلگرامی ک دادین درسته و پاسخ میدید؟؟
    کدتخفیف نداره محصول؟

    • admin 26 فروردین 1397

      با سلام و درود
      بله داخل مجموعه کامل وجود داره

      ایمیل تون رو چک کنید

  • ali 26 فروردین 1397

    با سلام
    این فروشگاه اینترنتی که با فریم ورک لاراول آموزش ساختشو گذاشتید آیا به صورت ریسپانسیو طراحی شده ؟؟؟

    • admin 28 فروردین 1397

      با سلام و درود
      ببینید بحث ریسپانسیو بحث frontend هستش و فقط با یه گرید ویو خیلی ساده که داخل فریمورک بوت استرپ هست می تونید پیاده سازی کنید.
      اما بحث اصلی ما در آموزش پروژه محور لاراول backend هستش
      در آموزش قالب صفحه اصلی ریسپانسیو نیست که البته شما می تونید خیلی راحت از یه قالب ریسپانسیو به جاش استفاده کنید ولی پنل مدیریتی از یه قالب کاملا ریسپانسیو استفاده شده است.

      موفق باشید

  • حسین 27 فروردین 1397

    با سلام لطف کنید روش ایمیل زدن در لاراول را در یک فیلم به ما آموزش بدین.مرسی

    • admin 28 فروردین 1397

      با سلام و درود
      حتما این آموزش رو خیلی سریع قرار خواهم داد
      موفق باشید

  • مسعود 29 فروردین 1397

    مسوالی داشتم لاراول یاد گرفتم چیکار کنم پول در بیارم خودت الان کجا مشغولی آیا آینده داره

    • admin 31 فروردین 1397

      با سلام و درود
      ببینید برنامه نویسی تحت وب که شامل خیلی چیزا میشه همیشه بوده و خواهد بود مهم ترین یا بهتره بگم رواج ترین برنامه نویسی های وب هم در صدر php و asp قرار دارند البته این نظر شخصی بنده هست نسبت به تجربه ای که دارم. قبلا و تا یکی دو سال پیش کد نویسی php به صورت خام زده می شد و خیلی از پروژه های وب با php خام پیاده سازی می شد ولی با رواج فریمورک ها همه روی آوردن به فریمورک که باز به دلیل بیشتر استفاده شدن از php نگاه ها همه سمت فریمورک های php رفت و از بقیه بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت. در بین فریمورک های php حالا نه تنها در ایران بلکه در دنیا فریمورک لاراول با اختلاف زیادی اول می شد و هر ساله داره رتبه 1 بین فریمورک های php را بدست میاره.
      حالا اگر شما بخواهید به دنیای وب اضافه شوید فریمورک لاراول می تونه خیلی بهتون برای پیشرفت کمک کنه.
      موفق باشید

  • ali 29 فروردین 1397

    با سلام
    برای خرید قسمتهای لاراول درگاه ها مشکل دارند نمیشه خرید کرد

  • Netwons 29 فروردین 1397

    اقا این درگاه بانک مشکل داره

    • admin 31 فروردین 1397

      با سلام و درود
      بررسی کردم هیچ مشکلی نداره
      دوباره امتحان کنید

      • ali 31 فروردین 1397

        درگاه پرداخت آنلاين آرین‌پال مشکل داره

        • ali 31 فروردین 1397

          درست شد.
          اگه میشه آموزش بات تلگرام و بات انیستاگرام را در لاراول آموزش بدید

  • محمد 31 فروردین 1397

    دوستان هرچی از خوبی این آموزش بگم کم گفتم! دوماه پیش من واسم لاراول ی فریمورک واقعا ناشناخته بود و از رفتن ب سمتش یکم هراس داشتم ولی الان هر پروژه ای ک انجام میدم سعی میکنم با لاراول بزنم! واقعا این آموزش فهم درست از کار با لاراول رو بهتون میده! دمت گرم استاد.

    • admin 2 اردیبهشت 1397

      با سلام و درود
      ممنونم موفق باشید

  • alirezax2 31 فروردین 1397

    با سلام
    من پکیجتون رو خریداری کردم …. عالیه دمتون گرم

    من در آینده پروژه ای رو میخوام کار کنم ک علاوه بر آموزش های لارول شما بخش کار با نمودارها و نمایش آمار هم لازم دارم
    اگر لطف کنید یک آموزش در این خصوص هم ب پیکیجتون اضافه کنید دیگه فوق العاده میشه …
    کلیتشه میشه نمایش داده های درخواستی روی نمودار های مختلف

    • admin 2 اردیبهشت 1397

      با سلام و درود
      ممنونم سعی می کنم اضافه کنم
      موفق باشید

  • ali 2 اردیبهشت 1397

    در فایل edit در پوشه user برای فیلد role این کد رو نوشتیم
    {{ Form::select(‘role’,$roles,null,[‘class’=>’form-control’]) }}
    اگر بخواهیم به صورت ساده (منظور از فرم ساده از استفاده کنیم چطوری باید بنویسیم
    من به این شکل نوشتم

    @foreach($category as $c)
    role}}”>
    {{$c->id_role}}

    @endforeach
    اما جواب نمیده و role مورد نظر را نشان نمیده لطفا راهنمایی کنید

  • werfm 3 اردیبهشت 1397

    کد انتخاب فیلد مورد نظر در تگ select چگونه است روشی که در فیلم گفتید را نمیگم روش دیگرش چگونه یکه فیلد را select کنم در تگ select

    • werfm 5 اردیبهشت 1397

      در فایلcart قسمت $book->img_book ایراد میگیره و این ارور رو میده
      ErrorException (E_ERROR)
      Trying to get property ‘img_book’ of non-object (View: /home/netwons/Desktop/project/site2/resources/views/index/cart.blade.php) (View:

  • alirezax2 4 اردیبهشت 1397

    با سلام ….
    من آموزش لاراولتون رو خریدم عالی هست
    یک سوال در قسمتی که با بوت استرپ میخوام باکس های پریماری بسازم بجای کنار هم زیر هم میاد علتش چیه؟
    من دقیقا کد های شما رو استفاده کردم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • admin 7 اردیبهشت 1397

      با سلام و درود
      داخل تلگرام پاسخ تون رو دادم
      موفق باشید

      • alirezax2 7 اردیبهشت 1397

        بله …. ممنون و مچکر

        • admin 11 اردیبهشت 1397

          با سلام و درود
          ممنونم موفق باشید

  • mojtaba 6 اردیبهشت 1397

    سلام مهندس

    من اموزش پروژه محور فروشگاه با لاراول را با تجارت پی زرین پال خرید کردم و پول کم شد ولی لینک دانلود برای من ارسال نشد و نیم کاره ماند

    • admin 7 اردیبهشت 1397

      سلام و درود
      مجدد براتون ایمیل کردم
      موفق باشید

        • admin 11 اردیبهشت 1397

          با سلام و درود
          ایمیل دیگه ای بهم بفرستید هر چی ایمیل زدم به ایمیلتون خطا داد

  • mojtaba 8 اردیبهشت 1397

    سلام
    مهندس سورس به ایمیل من ارسال نشده

  • werfm 8 اردیبهشت 1397

    کی فیلم های آموزشی جدید در مورد لاراول رو میزارید

  • مهدیه 9 اردیبهشت 1397

    سلام وقتتون بخیر
    در دانلود قسمت سیزدهم که پیاده سازی سبد خرید هست.
    مدت آموزش فقط 6 دقیقه هست.
    در این مدت میشه سبد خرید رو پیاده سازی کرد و تازه نکته های ریز دیگه روهم گفت؟

    • admin 11 اردیبهشت 1397

      با سلام و درود
      این فقط یک دمو از آموزش هست فیلم اصلی این آموزشی بعد خرید لینک براتون نمایش داده می شود .
      موفق باشید

  • mojtaba 9 اردیبهشت 1397

    سلام
    مهندس هزینه از من کم شده ولی اموزش پروژه محور لاراول به ایمیل من ارسال نشده
    اگر امکان داره دوباره برای من بفرستید یا اینکه باید دوباره خرید کنم

    • admin 11 اردیبهشت 1397

      ایمیل بزنید تا مجدد ارسال کنم

  • حسین 14 اردیبهشت 1397

    از آموزش لاراولتون ممنون خیلی هم ممنون

    • admin 17 اردیبهشت 1397

      با سلام و درود
      ممنونم
      موفق باشید

  • werfm 14 اردیبهشت 1397

    با سلام
    من آموزش درگاه بانک رو انجام میدم یک شرط داره نوشته بزرگتر از صفر و عددی باشد اجرا میزنم به من صفحه خالی نشون میده یعنی عدد نیست مشکل از کجاس ارور نمیده اما عدد رو چاپ نمیکنه یعنی مقداری که بر میگردونه عدد نیست مینویسه
    bool(false)

    • admin 26 اردیبهشت 1397

      با سلام و درود
      اگر درخواستتون به صفحه سایت درگاه ارسال میشه و صفحه سفید مشاهده می کنید
      1- شاید اطلاعاتی که درگاه پرداخت از شما می خواد ارسال نمی کنید
      2- شاید نحوه ارسال به آدرس مورد نظر درست نیست
      3- شاید اصلا سایت مربوطه از روی لوکال یا سیستم محلی قابلی اجرا نیست
      یه بررسی کنید
      موفق باشید

    • مجید 16 تیر 1397

      دوست عزیز
      من هم چنین مشکلی داشتم. شما به هیچ وجه اطلاعات رو از فایل پی دی اف کپی نکن. صفحه کلید رو انگلیسی کن و تمامی اطلاعات مربوط به آدرس ها و api‌رو خودت وارد کن. وقتی که کپی می کنی یکسری کاراکترهای غیرمجاز هم همراه اطلاعات کپی می شه که دیده نمیشه و داخل آدرس هست و اطلاعات نادرست سمت درگاه پرداخت ارسال می شه.

  • werfm 23 اردیبهشت 1397

    خواهشن جواب بده

    • admin 26 اردیبهشت 1397

      عذرخواهی می کنم بابت تاخیر

  • alirezax2 28 اردیبهشت 1397

    با سلام
    من در جلسه 13 آموزش پروژه محور لاراول کدهاشو استفاده کردم
    کد ها رو مانند شما استفاده کردم. موقع اجرا سبد خرید در سمت مرورگر با متد post خطا میده اما متد get درست عمل می کنه
    اما از اونجا که شما در آموزش از متد post استفاده کردید و خطایی نداده برای من تعجبه!!!
    این کد من:

    add_cart = function (id) {
    $.ajaxSetup({
    headers:{
    ‘X-CSRF-TOKEN’: $(‘meta[name=”csrf-token”]’).attr(‘content’)
    }
    });

    $.ajax ({
    url : ”,
    type : ‘POST’,
    data : ‘id_book=’+id,
    success: function (data) {

    alert(data);

    }

    });

    }

    خطایی که توی بخش network مرورگر میده:
    405method not Allowed

  • سعید 30 اردیبهشت 1397

    this is a test

    • admin 5 خرداد 1397

      چی و تست می کنید شما؟؟

  • مجید 1 خرداد 1397

    سلام خدمت دوست گرامی من یک جدول ساختم و آیدی محصول و آیدی کاربر، رو ذخیره کردم اما موقع فراخوانی باید از جدول product وجدول product_see چگونه محصول مد نظر رو فراخوانی کنم تا بتوانم محصولاتی را ببینم که کاربر در هنگام ورود به سایت ومشاهده میبیند را در یک صفحه دیگر ببیند با تشکر

    • admin 5 خرداد 1397

      با سلام و درود
      ببینید طبق چیزی که من از گفته شما فهمیدم. وقتی کاربر لاگین می کنه داخل هر محصولی که کلیک می کنه و نگاه می کند شما می توانید بلافاصله در رویدادی که محصول مورد نظر را نمایش می دهد کد کاربر به همراه کد محصول را داخل جدولی که گفتین ذخیره کنید و زمانی که قراره بازگردانی کنید و محصولاتی را نمایش دهید که یک کاربر مشاهده کرده می تونید یک شرط روی جدول بزنید تا تمامی ای دی های محصولاتی که برای اون کاربر ثبت شده خوانده شود و در یک آرایه قرار دهید حالا می تونید با داشتن یک آرایه از ای دی های محصولات مورد نظر تمامی اطلاعات اون محصولات را از دیتابیس بخواهید و نمایش دهید.
      موفق باشید

  • alirezax2 16 خرداد 1397

    سلام
    آیا میشه همه توابع رو در یک فایل جدا نوشت و بعد در هر صفحه خواستیم فراخونی کنیم و اگر میشه چطور باید این کار و بکنیم؟

    • admin 17 خرداد 1397

      با سلام و درود
      بله شما می تونید یک فایل php درست کنید و با قراردادن یک مسیر در بالای فایل ماننده بقیه فایل های لاراول که در ابتدا یک مسیر براش تعریف کرده قرار دهید و سپس یک کلاس داخل فایل تعریف کنید و داخل اون کلاس هر تابعی با هر نامی که قصد دارید تعریف کنید و به راحتی با use کردن این فایل درون فایل دیگری که قراره ازش استفاده کنید به راحتی اسم توابع مورد نظر خودتون رو صدا بزنید و استفاده کنید.

      موفق باشید

      • alirezax2 21 خرداد 1397

        ممنون…
        یک سوال دیگه لینک آموزشی چیزی دارید که بشه request ها در اعتبار سنجی فرم ها ajax باشه در لاراول یا میشه همچین آموزشی تهیه بفرمایید؟

        • admin 7 تیر 1397

          با سلام و درود
          بله خیلی راحت میشه این کار رو انجام داد مثلا مثل این دستور رو بررسی کنید به نتیجه می رسید. اومده ابتدا اعتبار سنجی رو انجام داده و سپس به صورت error برای صفحه مورد نظر می فرسته

          $validator = Validator::make($request->all(), [
          'about' => 'min:1'
          ]);

          if ($validator->fails()) {
          return response()->json(['errors' => ?, 'status' => 400], 200);
          }

          شما می تونید به جای علامت سوال از داده های مثلا اعتبارسنجی انجام شده استفاده کنید

          return response()->json($validator->messages(), 200);
          یا
          return response()->json(['errors' => $validator->messages(), 'status' => 400], 200);

          بررسی کنید در صورتی که انجام نشد بگین آموزششو بزارم
          موفق باشید

          • alirezax2 8 تیر 1397

            یکم گیج شدم اگر محبت کنید آموزششو بذارید عالی میشه….

            • admin 9 تیر 1397

              چشم در اولین فرصت آموزش مورد نظر تون رو قرار می دهم.

  • alirezax2 3 تیر 1397

    سلام ….
    یک مشکل عجیب برخوردم
    این کد هیچ مشکلی نداره اما لاراول خطا میگیره …. اگر elseif ها رو پاک کنم درست میشه …. مشکل کجاست؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید…

    کد:

    @if($f->state ==0)
    سفارش جدید
    @elseif($if->state ==1)
    سفارش ثبت نشده
    @elseif($if->state ==2)
    در حال بررسی
    @elseif($if->state ==3)
    در مرحله آماده سازی
    @elseif($if->state ==4)
    ارسال شده
    @else
    نا معلوم
    @endif

    خطا پیوست شد….
    http://s8.picofile.com/file/8330022926/Capture.JPG

    • admin 7 تیر 1397

      با سلام و درود
      دقت کنید در مقادیر elseif به جای استفاده از متغییر f اشتباها if نوشته شده است و قطعا این خصوصیت وجود ندارد و خطا می ده
      در elseif ها به جای if داخل پرانتز از f استفاده کنید
      موفق باشید

      • alirezax2 8 تیر 1397

        خیلی ممنون

        • admin 9 تیر 1397

          خواهش می کنم
          موفق باشید

  • مریم 5 تیر 1397

    سلام من وقتی ثبت کاربر رو میزنم چه از نوع مدیر چه از نوع کاربر مشترک این خطا رو میده،علتش چیه؟

    LogicException in MimeTypeGuesser.php line 135:
    Unable to guess the mime type as no guessers are available (Did you enable the php_fileinfo extension?)

  • مریم 5 تیر 1397

    سلام من وقتی ثبت کاربر رو میزنم چه از نوع مدیر چه از نوع کاربر مشترک این خطا رو میده علتش چیه؟

    LogicException in MimeTypeGuesser.php line 135:
    Unable to guess the mime type as no guessers are available (Did you enable the php_fileinfo extension?)

    • admin 7 تیر 1397

      با سلام و درود
      نسخه php و همچنین مجوز های خواسته شده لاراول رو بررسی کنید.

  • atefe 11 تیر 1397

    با سلام
    من هنوز فیلم های اموزشی رو خریداری نکردم می خواستم بدونم اموزشی درباره سایت هایی که چند نوع کاربر دارند وجود داره.
    من می خوام یه سایت طراحی کنم که جند نوع نقش دارم مثلا ایده دهنده، داور، کارشناس، ادمین حالا هر یوزر می تونه چند نقش داشته باشه مثلا هم ایده دهنده باشه و هم کارشناس و موقع لاگین بتونه با هر کدوم از نقش هاش که می خواد لاگین کنه و دسترسی های اون نقشو داشته باشه.
    امیدوارم متوجه منظورم شده باشید.

    • admin 21 تیر 1397

      با سلام و درود
      بله در این مجموعه آموزشی هم ما دو نوع سطح کاربری داریم و شما می تونید طبق همین آموزش هر چند تعداد می خواهید سطح کاربری داشته باشید
      موفق باشید

  • سهیلا 12 تیر 1397

    سلام و خسته نباشید.
    استاد تو ورژن لاراول من logout از طریق post انجام میشه و به همین دلیل نمیشه با تایپ کردن logout خارج شد. از طرفی اون دکمه ای که توی app.blade.php واسه خروج گذاشته رو نمیدونم از کجا میشه پیداش کرد چون فکر کنم رو اون دکمه ست شده. اگه میشه راهنماییم کنید.
    از زحماتتون سپاسگذارم.

    • admin 21 تیر 1397

      با سلام و درود
      منظورتون رو درست متوجه نشدم! البته درسته لاگین از طریق post در ورژن جدید تر لاراول انجام می گیره ولی شما وقتی کد دستوری سورس صفحات لاگین و ثبت نام رو بزنید طبق همین تغییرات جدید و به صورت post ایجاد میشه
      البته درست منظورتون رو متوجه نشدم
      موفق باشید

  • alirezax2 12 تیر 1397

    با سلام
    در آموزش های شما قسمت پنل مدیزیتی با کاربری متفاوت هست من میخوام پنل ها یکی باشند مثه وردپرس فقط وقتی کاربر وارد میشه بخش های مربوط به ادمین دیده نشه
    برای این کار باید دقیقا چکار کرد؟؟
    مثلا یک متغییر تعریف کنم اگر ادمین وارد شد trueبشه و گزینه های مربوط فعال باشن اگر false بود یکسری گزینه ها غیر فعال باشند. یا نه روشش فرق می کنه؟

    • admin 21 تیر 1397

      با سلام و درود
      ببینید شما نباید با روش غیرفعال کردن امکانات پنل مدیریتی با پنل کاربران رو جدا کنید. شما یک پنل مدیریتی دارید و تمامی فایل ها از جمله تصاویر ، جاوا اسکریپت ، css و …. رو مجبورید آپلود کنید تا پنل مدیریتی شما به درستی و کامل بالا بیاد خوب شما فقط کافیه از کد پنل یه کپی بگیرید و داخل یک فایل مجزا قرار دهید و امکاناتی که می خواهید برای کاربر نداشته باشد رو حذف کنید و از این فایل به عنوان layout اصلی پنل مدیریتی کاربر استفاده کنید. با این روش شما برای هر کدام از سطح کاربری خودتون پنل مشابه دارید با این تفاوت که هر کدام امکانات کمتر یا بیشتری دارید. اینجوری امنیت پنل هاتونم خیلی خیلی بیشتر حفظ میشه این در حالی هستش که چون فایل های مربوطه یک بار مجبور بودید برای پنل اپلود کنید پس واسه پنل بعدی دیگه مجبور به این کار نیستید و در واقع فایل اضافی یا هیچ چیزی دیگری سرور شما رو اشغال نمی کنه
      موفق باشید

      • alirezax2 22 تیر 1397

        ممنون از پاسخ ….
        این روش شما شاید از نظر امنیتی خیلی خوب باشه ولی یکم ایراد داره…

        مثلا من اگر 10 نوع نقش کاربری داشته باشم باید 10 تا پنل با امکانات مختلف بسازم اما اگر یک پنل باشه و با مدیریت شرط برای هر کاربر بعضی قسمتها نمایش بده بعضیا رو هم نه بهتره… برای امنیتشم میشه از میدلویر کمک گرفتو دسترسی آدرس های پنل رو برای هر کاربر مشخص کرد بنظرم…. من این کارو کردم خوب جواب میده…

        • admin 30 تیر 1397

          با سلام و درود
          فرمایشتون صحیح هستش- فقط می تونم درباره ی این جمله تون بگم واسه انجام یک کاری یا برنامه ای در برنامه نویسی روش های بسیار متعدد وجود دارد و طبق نظر برنامه نویس و برنامه مورد نظر شخص هست که طرف تصمیمی برای پیاده سازی آن می گیرد. مثلا روش دیگر این که شما می تونید در چند فایل php خیلی کم حجم منو های هر سطح کاربری تون رو تعریف کنید و بخش منوی پنل تون رو زمانی که قراره لود کنید اون فایل منوی مربوطه رو لود کنید تا اصلا منو های اضافی حتی لود هم نشود.
          به هر صورت حرف شما هم درست هست
          موفق باشید

  • مجید 14 تیر 1397

    سلام و خسته نباشید…
    من دارم روی درگاه بانک کار می کنم. وقتی که درخواست اولیه رو به درگاه می فرستم. مقداری که به عنوان Result‌ برمیگرده
    یک مقدار بولین هست که false هست. و اصلا با مقادیر خروجی مربوط به راهنمای درگاه بیت پی همخوانی نداره.
    می تونید کمک کنید تا این مشکل رو حل کنم.

    • admin 21 تیر 1397

      با سلام و درود
      در ورژن جدید لاراول خروج با ارسال درخواستی با متد post انجام میشه و به صورت get نمی تونید خروج کنید فقط کافیه یک فرم خالی ایجاد کنید تا خروج انجام گیرد.
      موفق باشید

      • alirezax2 22 تیر 1397

        ممنون
        ولی من با اضافه کردن این کد به قسمت آدرس هام مشکلم حل شد:

        Route::get(‘/logout’, ‘\App\Http\Controllers\Auth\LoginController@logout’);

  • حمید 21 تیر 1397

    سلام
    وقتتون بخیر. اگر پکیج رو بصورت کامل بخرم فایلهای پروژه هم شامل میشه؟؟؟
    تشکر از شما

    • admin 22 تیر 1397

      با سلام و درود
      بله در مجموعه کامل آموزش فایل های پروژه به همراه دیتابیس و تمامی قالب های استفاده شده به صورت خام هم موجود می باشد.
      موفق باشید

  • farzan 23 تیر 1397

    یک برنامه هفتگی با راوال می خواهم درست کنم میشه کمککم کنید

    • admin 30 تیر 1397

      با سلام و درود
      در صورتی که سوالی داشتید مطرح کنید پاسخ خواهم داد.
      موفق باشید.

  • محمد حسینی 7 مرداد 1397

    سلام میخواستم بدونم بعد از پرداخت میتوان بلافاصله دانلود کرد ؟

    • admin 7 مرداد 1397

      با سلام و درود
      بله بلافاصله صفحه دانلود نمایش داده خواهد شد.

  • حمیدرضا سمیعی نیا 9 مرداد 1397

    با سلام خدمت استاد گرامی
    استاد قالب سایت میخواستم،تو فایل ها گشتم نبود

    • admin 12 مرداد 1397

      با سلام و درود
      هم به صورت جدا قرار گرفته هم در مجموعه کامل آموزش قرار داره

      • حمیدرضا سمیعی نیا 22 مرداد 1397

        تو مجموعه ای که گرفتم نبود،برام میفرستید؟

        • admin 24 مرداد 1397

          با سلام و درود براتون ایمیل می کنم
          مجدد ایمیل تون رو بررسی کنید.

        • حمیدرضا سمیعی نیا 25 مرداد 1397

          با سلام
          چیزی ارسال نشده,ممنون میشم ارسال کنید

          • admin 25 مرداد 1397

            با سلام و درود
            ایمیل تون رو چک کنید مجدد ارسال شد

  • مسعود 11 مرداد 1397

    میشه یک مثال ساده برای ثبتنام در لاراول را به وسیله ajax بگید
    خیلی سریع می خوام
    ممنون

    • admin 12 مرداد 1397

      با سلام و درود
      در اولین فرصت این آموزش رو قرار می دهیم.
      موفق باشید

      • مسعود 13 مرداد 1397

        خواهشند اگه میشه سریعتر
        حتما در دیتابیس اطلاعات ذخیره بشه

      • مسعود 14 مرداد 1397

        خواهشند میشه ajax رو سریعتر بزاری

  • امین 18 مرداد 1397

    سلام خسته نباشید
    اول ازهمه بخاطر اموزش فوق العادتون ازشما ممنونم دوم چطوری یا ازکدوم قسمت قالب هایی که استفاده می کنید رو جدا دانلود کنم؟سوم اموزش مقدماتی لاراول تونم هرچی گشتم پیدا نکردم تو سایتتون، ممنون میشم راهنماییم کنید.
    بازم ازسایت عالی تون تشکر میکنم

    • admin 24 مرداد 1397

      با سلام و درود
      قالب ها داخل مجموعه کامل وجود داره و بعد دانلود درون فایل ها قرار خواهد داشت.
      آموزش مقدماتی لاراول رو هم از لینک زیر دنبال کنید.
      آموزش مقدماتی لاراول

  • 3dengineer 21 مرداد 1397

    آموزش بسیار کاملی بود ممنونم

    • admin 24 مرداد 1397

      با سلام و درود
      خواهش می کنم موفق باشید

  • alirezax2 21 مرداد 1397

    لطفا ایمیلتون رو چک کنید

  • farid 11 شهریور 1397

    با سلام

    تقویم فارسی میخواستم برای لاراول …. تو نت گشتم پیدا نکردم …. پیکیج های زیادی برای تاریخ فارسی هست اما اینکه بصورت یک تقویم باز بشه و روز و ماه و سال و بشه از داخلش انتخاب کرد نیست!!! میشه راهنمایی کنید لطفا

    • admin 14 شهریور 1397

      با سلام و درود
      سعی می کنم براتون قرار بدم

      • farid 17 شهریور 1397

        سلام …
        تقویم رو پیدا کردم (با جاواست)
        تاریخ شمسی هم کلاس Verta رو استفاده می کنم از گیت هاب پیدا کردم لایسنسش ماله آقای حکمتی هست….

        مشکل درج روز شمسی حل شد اما من میخوام اختلاف زمانی رو حساب کنم (باتوجه به پروژم)

        مثلا دوتا تاریخ ورودی بگیره تفاوتشو حساب کنه …. هر کار کردم موفق نشدم

        • admin 18 شهریور 1397

          با سلام و درود
          خود کلاس verta این امکان رو در اختیار شما قرار می دهد.
          موفق باشید.
          برای راهنمایی می تونید لینک های زیر رو هم بررسی کنید.
          لینک اول
          لینک دوم

          • farid 19 شهریور 1397

            ممنون …
            در آموزش Verta گفته شده از این تابع برای تبدیل تاریخ استفاده کنید.
            return Verta::getGregorian(1394,10,4);

            من استفاده می کنم اما تاریخ شمسی رو به میلادی تبدیل نمی کنه!!!

            چون ورودی تاریخ شمسی هست در پروژه ام و برای محاسبه اختلاف دو تاریخ توابع verta تاریخ شمسی رو نمیتونن محاسبه کنن من باید به میلادی تبدیلش کنم بعد اختلافشو حساب کنم ….

            مشکل اینه با اون تابعی ک اول گذاشتم تبدیل نمیشه…

  • عباسی 18 شهریور 1397

    سلام و عرض ادب ..بنده فیلم های آموزشی شما را مشاهده نمودم …عالی بود .
    واقعا خسته نباشید
    اما اموزش html-css و … خریدم اصلا خوب نبود ای کاش اون را هم کامل خودتون درس میدادید
    با تشکر

    • admin 18 شهریور 1397

      با سلام و درود
      ممنونم از لطفتون و همچنین ممنون از انتقادتون
      در صورتی که زمان به ما مهلت بده حتما آموزش های جدیدی از html و css منتشر می کنیم.
      موفق باشید

  • عباسی 18 شهریور 1397

    سلام
    بنده پکیج کامل لاراول و خرید کردم اما در لینک ارسالی فیلم ها موجود نیست
    ممنون میشم رسیدگی نمایید

    • admin 18 شهریور 1397

      با سلام و درود
      دوباره براتون ایمیل شد ایمیلتون رو چک کنید.
      موفق باشید

  • مسعود 1 مهر 1397

    میشه در مورد restfull api در لاراول آموزش قرار بدید
    دیر جواب میدی مهندس

  • مرتضی 19 دی 1397

    سلام
    ممنونم خوب بود.

    • admin 19 دی 1397

      با سلام و درود
      خواهش می کنم موفق باشید.

  • فرشید 5 بهمن 1397

    سلام خسته نباشید،میخواستم بدونم امکان تمدید کد تخفیف هست؟

    • admin 5 بهمن 1397

      با سلام‌ و درود از این کد استفاده کنید
      farshid
      موفق باشید

  • علی 24 اسفند 1397

    سلام خسته نباشید
    درهنگام حذف کتاب و نویسنده و … به همه چیز اشاره داشتین جز اینکه تصاویر اینا توی سرور می مونه و حذف نمیشه و چیزی در مورد حذف تصاویر هم نگفتین در این مورد هم راهنمایی و کمک کنید که تصاویر داخل پوشه ها را چگونه موقع حذف پاک کنیم. موقع ویرایش هم همینطوره طرف که تصویر را ادیت می کنه باید تصویر قبلی پاک بشه.

    باتشکر

    • admin 3 فروردین 1398

      با سلام و درود
      ممنونم از دقت نظرتون
      شما بعد دستور حذف یا ویرایش اگه قراره تصویری حذف شود ابتدا مسیر تصویر رو بررسی کنید تا در صورت موجود بودن تصویر حذف را انجام دهید.
      دستورات زیر رو قراردهید اگر موفق به اجرای دستورات نشدید اطلاع رسانی کنید تا بررسی کنم.
      $image_path = $data->image; // the value is : localhost/project/image/filename.format
      if(File::exists($image_path)) {
      File::delete($image_path);
      }

      موفق باشید

  • سارا 5 مرداد 1398

    سلام خسته نباشید من قسمت دوم که میخوام migrate ایجاد همه مراحل دقیق مثل شما میرم ولی ارورمیده تو cmdو تو دیتابیس هم فقط migrateو user ایجاد میکنه sission,passwordرا ایجاد نمیکنه دلیلش چیه؟ممنون از اموزش های خوبتون

    • admin 12 مرداد 1398

      با سلام و درود
      شاید جداول از قبل ایجاد شده اند از داخل دیتابیس چک کنید.

  • حجت 11 اردیبهشت 1399

    سلام ، من خواستم قسمت ها رو تکی بخرم ولی میگه مبلغ کمتر از حد مجاز است ، پس اگه اینطوریه چرا جدا گذاشتین ، خواهشا رسیدگی کنید.

    • admin 18 اردیبهشت 1399

      با سلام و درود
      نه هیچ مشکلی برای پرداخت مبالغ پایین نداریم و بعد از تست مجدد هم هیچ خطای در رابطه با مبلغ پایین که اتصال به درگاه بانک انجام نشه نداشتیم.
      مجدد تست کنید
      موفق باشید

  • عاطفه 17 مرداد 1399

    سلام من پکیج کامل لاراول و خرید کردم اما در لینک ارسالی فیلم ها موجود نیست
    ممنون میشم رسیدگی نمایید

    • admin 18 مرداد 1399

      با سلام و درود
      لینک مجدد براتون ایمیل شد.
      ایمیلتون رو چک کنید
      موفق باشید

  • عاطفه 17 مرداد 1399

    سلام م پکیج کامل لاراول و خرید کردم اما در لینک ارسالی فیلم ها موجود نیست
    ممنون میشم رسیدگی نمایید.چرا کامنت من پاک میکنید؟

    • admin 18 مرداد 1399

      با سلام و درود
      نخیر سرکار خانوم کامنت هیچ کسی پاک نمیشه حتی اگر انتقادی باشه چون شما بعد از ثبت کامنت مشاهده می کنید و بعد از لود مجدد صفحه کامنت هنوز تایید نشده قابل مشاهده نیست و بعد از مشاهده و پاسخ کامنت قابل مشاهده برای عموم خواهد بود.

      موفق و پیروز باشید

      • عاطفه 18 مرداد 1399

        ممنون ارسال شد

  • ParisaN 26 آذر 1399

    سلام و وقت بخیر
    من ی سوال از قسمت 13 (طراحی سبد خرید) دارم. همانطور که در کد پیش رفتیم، بعد از دریافت پاسخ ajax و در متد success، جایی که id دایو مورد نظر را میدیم تا دیتای به روز شده رو به اون بفرسته، بخش بیرونی cart به درستی آپدیت میشه ولی آیتم ها آپدیت نمیشن (open-panel) و حتما باید صفحه رفرش بشه تا اطلاعات هم درست بشن. من هر id و کلاسی که برای بخش سبد خرید بود و میتونستمو در متد success قرار دادم ولی بازم آپدیت نمیکنه و فقط اون قسمت بیرونی که تعداد خرید و قیمت نهایی رو میزنه رو آپدیت میکنه.
    ممنون میشم اگر راه حلی هست راهنمایی بفرمایید.

  • fatemeh 10 بهمن 1400

    سلام من پکیج کامل لاراول و خرید کردم اما در لینک ارسالی فقط قالب هست و فیلم ها پروژه موجود نیست
    ممنون میشم رسیدگی نمایید

    • admin 10 اسفند 1400

      با سلام و درود
      خیر شما فقط قسمت قالب و فایل های پروژه رو خریداری کردید.

  • فاطمه 29 فروردین 1401

    سلام من میخواستم از سایت تون این دوره پروژه محور لاراول خریداری کنم ولی بهم میگه پذيرنده کارت نامعتبر است
    چکار باید بکنم ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.