0
09383027965
پکیج صفر تا صد وردپرس و سئوReviewed by هاشم قنبری فرد on Dec 20Rating: 5.0پکیج صفر تا صد وردپرس و سئودر مجموعه آموزشی به صورت کامل با وردپرس و سئو و امنیت در این سیستم مدیریت محتوی آشنا شوید. این پکیج به همه مطالب پرداخته است و مجموعه کامل شناخته می شود.

 

سلام و درود خدمت تمامی کاربران سایت دانشجویان کامپیوتر

در این دوره از آموزش قراره با هم سیستم مدیریت محتوی وردپرس را بررسی کنیم. شاید نکته ای که مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد این که خوب این سیستم مدیریت محتوی چیه و چه استفاده ای داره؟

اگه از سابقه و وضعیتی که این سیستم مدیریت محتوی داره می پرسید باید بگم که یک سیستم مدیریت محتوی بسیار مشهور و کاربردی می باشد که در حال حاضر کاربران بسیار زیادی دارد.

بحث بعدی این که سایت های معروف و زیادی از این سیستم مدیریت محتوی استفاده می کنند. از جمله دلایلی که این سیستم جای خوبی در بین مدیران سایت ها باز کرده اینکه در هر زمینه ای می توانید از این سیستم مدیریت محتوی بهره ببرید از جمله طراحی و مدیریت سایت های شخصی , خبری , آموزشی , فروشگاهی و…. خلاصه خودم و راحت کنم و به جرات بگم در هر زمینه ای که کار می کنید می توانید از این سیستم مدیریت محتوی استفاده کنید.

 

از دیگر امکانات این سیستم بگم این که وب سایت رسمی برای پشتیبانی فارسی داره و این سیستم را می تونید کاملا فارسی نصب و استفاده کنید. دیگر این که پلاگین یا همون افزونه های بسیار زیادی داره که شما می تونید برای اضافه کردن هر امکانی به سیستم مدیریت محتوی خود استفاده کنید.

 

شاید باورتون نشه ولی هر امکانی که لازم دارید به سیستم مدیریت وردپرسی تون اضافه بشه رو فقط کافیه یک سرچ جزئی بزنید خواهید دید که پلاگین آن به راحتی پیدا خواهد شد خوب دلیل این هم مشخصه چون کاربران بسیار زیادی داره و هر شرکتی یک پلاگین برای آن نوشته باشه الان یه دنیایی از پلاگین برای این سیستم باید نوشته شده باشد.

پلاگین هایی که در بعضی موارد واقعا مانند یک چیز جادویی عمل می کنند و کار شما رو راه می اندازن پس به خیال راحت سیستم مدیریت محتوی وردپرس را نصب کنید و سایت های خود را با این سیستم مدیریتی مدیریت کنید. زیرا هر خواسته ای از وردپرس داشته باشید قابل حل می باشد.

 

آموزش وردپرس
آموزش وردپرس

 

آموزش های زیادی در این باره ضبط و پخش شده است ولی تفاوت ما با دیگر آموزش هایی که پخش شده این که باز طبق آموزش های قبلی سایت پروژه محور و کاملا کاربردی دنبال می شود:

 

نصب و راه اندازی وردپرس روی یک هاست واقعی

آموزش بخش های مختلف این سیستم مدیریت محتوی به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی

نحوه نوشتن صحیح و استاندارد یک نوشته و انتشار آن

نحوه صحیح تگ گذاری برای یک نوشته

نحوه صحیح گذاشتن تصاویر در نوشته

ایجاد نقشه سایت و مدیریت آن

نقشه سایت وردپرسی خودمون رو چگونه پویا کنیم

اشتباهات رایج در استفاده از بعضی قسمت های وردپرس

نحوه صحیح ایجاد لینک های مطالب سایت

چگونه امنیت وردپرس را تضمین کنیم

چکار کنیم مطالبمون در گوگل و موتور های جست و جو گر دیده بشه

به چه شکلی کاربران را مجاب کنیم روی لینک سایت ما کلیک کنند

گوگل وب مستر چیست

بینگ وب مستر چیست

یاندکس وب مستر چیست

ثبت نقشه سایت در گوگل وب مستر

ثبت نقشه سایت در بینگ وب مستر

ثبت نقشه سایت در یاندکس وب مستر

شبکه های اجتماعی و تاثیر آن ها بر آمار سایت

چه مطالبی بزاریم که دیده بشه

آشنایی با انتخاب قالب خوب

قالب صحیفه و توضیحات کامل آن

امنیت سایت وردپرسی خود را تضمین کنیم

 

 

مشخصات پکیج آموزشی:

حجم پکیج : 1 گیگ

زمان پکیج : 5 ساعت

قیمت : 5 هزار تومان

 

 

[purchase_link id=”2427″ text=”خرید” style=”button” color=”orange”]

 

 

اینا نکاتی هستش که فعلا برای این دوره در نظر گرفته شده است ولی شک نکنید مطالب دیگری هم در این دوره بیان خواهد شد مطالبی که با دانستنشان شک نکنید سایت وردپرسی تون پیشرفت چشم گیری خواهد کرد.

 

 

 

 

akismetall in one seoall in one wp securitybingbing webmaster toolsbing webmaster و نقشه سایتcreate sitemap in wordpressfirewall در وردپرسgoogle rich snippetsgoogle stargoogle star in wordpressgoogle webmaster toolsgoogle webmaster و نقشه سایتlearning wordpresspcstudentPostRatingsecuritysecurity in wordpressseoseo in wordpresssitemapWordfence Securitywordpresswordpress securityآشنایی با قالب صحیفهآموزش افزونه all in one wp securityآموزش افزونه PostRating وردپرسآموزش صفر تا صد وردپرسآموزش قالب صحیفهآموزش کار با قالب صحیفهآموزش وردپرسآنالیز کامل سایت با بینگآنالیز کامل سایت با گوگلآنتی ویروس در وردپرساز شر اسپم در وردپرس خلاص شویداستفاده از بینگاستفاده از قالب صحیفهاستفاده از گوگلافزونه akismet در وردپرسافزونه all in one wp securityافزونه google rich snippets وردپرسافزونه PostRating در وردپرسافزونه Wordfence Securityافزونه امنیتی وردپرسافزونه ایجاد نقشه سایتافزونه سئو خوبافزونه ضد اسپمافزونه ضد جفنگافزونه فایروال وردپرسافزونه های اضطراریافزونه های ضروری برای وردپرسافزونه های ضروری وردپرسافزونه های مورد نیاز وردپرسافزونه های وردپرسیامتیاز دادن به مطالب وردپرسامکانات قالب صحیفهامنیت در وردپرسامنیت سایت وردپرسیامنیت وردپرسانتی ویروس برای وردپرسایجاد robots.txt برای وردپرسایجاد پیوند های یکتا در وردپرسایجاد نقشه سایت در وردپرسبهترین افزونه امنیت سایت وردپرسیبهترین افزونه هابینگبینگ آنالیزبینگ و وردپرسپکیجپکیج جامع وردپرسپکیج کامل وردپرسپکیج وردپرسپیوند یکتا در وردپرستشریح نیاز سایت وردپرسیتفاوت سطح کاربران در وردپرستنظیمات وردپرسثبت امتیاز برای مطالب وردپرسثبت سایت در بینگثبت سایت در گوگلثبت نقشه سایت در بینگثبت نقشه سایت در گوگلچرا وردپرسچه افزونه هایی برای وردپرس لازمهحفره های امنیتی وردپرسدانشجویان کامپیوتردانلود پکیج جامع وردپرسدانلود قالب صحیفهرایگانروانشناسی بهتر برای مطالب سایت وردپرسیسئوسئو در وردپرسستاره دار کردنستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگلستاره دار کردن مطالب وردپرسسطوح کاربران وردپرسسیستم Live Traffic Trackingسیستم ضد ویروس قویسیستم مدیریت محتوی وردپرسشناسایی و از بین بردن اکثر ویروس هاشناسایی و کار با بینگشناسایی و کار با گوگلصحیفهصفر تا صد وردپرسضد اسپم وردپرسعنوان بهینه شده در وردپرسفعال سازی akismet در وردپرسقالب صحیفهکار با bing webmaster toolsکار با google webmaster toolsکار با افزونه all in one seoکار با افزونه امتیازدهی در وردپرسکار با بینگ آنالیزکار با گوگل آنالیزکاربران وردپرسگوگلگوگل آنالیزگوگل استارگوگل استار برای وردپرسگوگل ستاره دارگوگل و وردپرسلینک متمایز در گوگلمدیریت کاربران انلاین سایتمدیریت کاربران انلاین وردپرسمطالب وردپرسمعرفی افزونه های مهم وردپرسمعرفی کامل سایت به بینگمعرفی کامل سایت به گوگلموتور جست و جو گر بینگنصب قالب در وردپرسنصب وردپرس بر روی لوکالنصب وردپرس بر روی هاستنصب وردپرس برروی هاستنقشه سایتنقشه سایت حسابی برای وردپرسنقشه سایت در وردپرسهاستوردپرسوردپرس به همراه سئووردپرس و PostRatingوردپرس و امنیت
دیدگاه کاربران
  • vahid 20 فروردین 1396

    با سلام. میشه لطفاً بخشهای از این ویدیو رو اینجا به عنوان دمو و پیش نمایش قرار بدید؟
    که قبل از خرید، کیفیت ویدیو، سطح تدریس و… به بتونیم ارزیایب کنیم/
    با تشکر.

    • admin 29 فروردین 1396

      با سلام و درود
      در صفحه اپارات سایت قابل مشاهده می باشد.
      pcstudent

  • ستاره شکوری 23 شهریور 1396

    سلام پشتیبانی هم داره این آموزش ها؟باهاش میشه صفحه اول گوگل اومد؟

  • ستاره شکوری 23 شهریور 1396

    سلام پشتیبانی هم داره این آموزش؟باهاش میشه صفحه اول گوگل اومد؟

    • admin 25 شهریور 1396

      با سلام و درود
      ببینید موادی شما باید رعایت کنید اعلام شده اما رفتن به صفحه اول گوگل بستگی به یه سری مسائل داره. مثلا شما در سایت خودتون آموزشی رو قرار می دید که تا الان 1000 سایت قرار دادن خوب مسلما بهترین سئو رو هم که داشته باشید اولویت با سایت های معتبر تر و با تاریخ ثبت قدیمی تر و تکرار دفعات در سایت بستگی داره
      شما اگر قراره یک تگ رو به صفحه ابتدای گوگل برسونید باید اون تگ بار ها در سایت شما تکرار بشه و لینک های درونی بسیار قوی تری داشته باشید و تا می تونید مطالبی که بهم ربط داره رو بهم مرتبط کنید.

      درسته که سئو مهمترین قسمت یک سایت محسوب میشه ولی رعایت کردن نکات ریز و درشت زیادی می تونه خیلی سریع تر و زود تر به بازدهی برسد.
      موفق باشید.

  • مهدی 22 فروردین 1397

    سلام. قالب سایت خودتون چی هست؟ منوی سایت رو با چی طراحی کردید؟ آیا در دوره آموزشی که قرار دادید راجع به ساخت چنین منویی توضیح دادید؟

    • admin 26 فروردین 1397

      با سلام و درود
      بله همین قالب رو پیاده سازی می کنیم
      اگر نتونستید درستش کنید ایمیل بزنید کمکتون کنم
      موفق باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.