0
09383027965

قسمت پنجم آموزش فریم ورک لاراول

قسمت پنجم آموزش فریم ورک لاراولReviewed by هاشم قنبری فرد on Nov 7Rating: 5.0قسمت پنجم آموزش فریم ورک لاراولدر این قسمت از آموزش فریم ورک لاراول بحث فیلتر کردن درخواست های Http می پردازیم. این روش با استفاده از یکی از سرویس های قوی در خود لاراول استفاده می شود. سرویسی که قراره با هم بررسی کنیم سرویس Middleware می باشد.

 

به نام و یاد خدا

سلام عرض می کنم خدمت کاربران سایت دانشجویان کامپیوتر امیدوارم سربلند و پیروز باشید.

 

 

این فریم ورک در سال های 2014 و همچنین 2013 به عنوان محبوب ترین فریم ورک php مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین طبق آمار این فریم ورک در سال 2015 هم به عنوان برترین فریم ورک بین فریم ورک های php معرفی گردیده است. همچنین در سال 2016 آمار نشان می دهد که این فریم ورک جای خوبی در بین فریم ورک های php پیدا کرده است. و با اختلاف فاحشی از مابقی فریم ورک ها فاصله گرفته است.

 

خوب دیگه وقت آن رسیده که دلیل اصلی که این فریم ورک به این شهرت و محبوبیت رسیده را بیان کنم. راستش این فریم ورک سن بالایی دارد و خیلی زمان زیادی از پیدایش آن گذشته است. در سال های ابتدایی که این فریم ورک معرفی و منتشر شد استفاده از composer در دستور کارآن قرار نداشت و هیچ خبری از composer نبود و زیاد مورد توجه قرار نگرفت تا این که بعد از گذشت مدتی با اضافه کردن composer به فریم ورک لاراول این فریم ورک پیشرفت به سزایی کرد و به یکباره در صدر فریم ورک های php قرار گرفت. Composer با قدرتی که به فریم ورک لاراول داد کنار قدرت بالای کد نویسی و سرعت بالایی که داشت به تمام نیاز کاربران خود جواب داد و به این محبوبیت و شهرت رسید.

قدرت بی نظر لاراول و استفاده زیاد از این فریم ورک این فریم ورک را خیلی خیلی سرتر از دیگر فریم ورک های php کرده است.

نکته قابل توجه استفاده از این فریم ورک در ایران می باشد. طبق بررسی های انجام شده پرکاربرد ترین فریم ورک در بین فریم ورک های php در ایران هم همین فریم ورک لاراول می باشد. و در ایران نیز از جای خوبی برخوردار می باشد.

 

آموزش فریم ورک لاراول
آموزش فریم ورک لاراول

 

پنجمین قسمت از آموزش فریم ورک لاراول:

 

در این قسمت از آموزش فریم ورک لاراول بحث فیلتر کردن درخواست های Http می پردازیم. این روش با استفاده از یکی از سرویس های قوی در خود لاراول استفاده می شود. سرویسی که قراره با هم بررسی کنیم سرویس Middleware می باشد.

این سرویس استفاده های زیادی دارد از جمله استفاده های این سرویس هنگام ورود کاربر به پنل مورد نظر و همچنین استفاده های زیادی در هنگامی که از فرم ها استفاده می شود دارد. زیرا بر اساس اطلاعاتی که کاربر در فرم وارد کرده می توانیم برنامه نویسی های مربرط به آن را انجام دهیم.

 

ویدئو این قسمت را می توانید به صورت آنلاین مشاهده نمایید یا ویدئو را با کیفیت اصلی دانلود کنید.

 

 

برای پیگیری قسمت های دیگر آموزش از لینک های زیر استفاده کنید:

 

دانلود
دانلود

 

اگه می خواهید این فریم ورک را خوب یاد بگیرید این دوره را از دست ندهید چون قراره از پایه این دوره آموزش داده بشه و از سطح مقدماتی شروع  و تا سطح پیشرفته پیش خواهیم رفت.

امیدوارم این آموزش ها رو از دست ندید.

موفق و پیروز باشید.

 

 

 

best framework phpcomposercomposer چیستframeworklaravelmiddlewarePhpphp frameworkphp framework laravelآموزشآموزش middleware در لاراولآموزش phpآموزش پروژه محورآموزش پروژه محور لاراولآموزش رایگان لاراولآموزش فارسیآموزش فریم ورک لاراولآموزشیاصلا چرا لاراولانتقال به صفحه دلخواهبرترین فریم ورک phpبرترین فریم ورک های phpبررسی مقادیر ارسالی و واکنش مناسببرنامه سازیبرنامه نویسی بکند وببرنامه نویسی وبپکیج آموزش لاراولپی اچ پیچرا لاراولدانشجویان کامپیوتردوره برنامه نویسیدوره رایگان لاراولدوره لاراولرنکینگ فریم ورک های phpفریم ورکفریم ورک پی اچ پیفریم ورک سرعتیفریم ورک لاراولفریم ورک های phpفیلتر کردن درخواست ها در لاراولفیلمکار با لاراولکدام فریم ورک را انتخاب کنملاراوللاراول اسانلاراول کارلاراول و قدرتلاراول و کار با آنمرجع آموزش لاراولمعرفی فریم ورکمعرفی فریم ورک های phpمنتقل کردن کاربر به پنل خودش در لاراولمیدل ویر در لاراولوضعیت کار با فریم ورک لاراولیادگیری لاراول
دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.