0
09383027965

پنجمین قسمت آموزش سئو و وردپرس

پنجمین قسمت آموزش سئو و وردپرسReviewed by هاشم قنبری فرد on Nov 29Rating: 5.0پنجمین قسمت آموزش سئو و وردپرسبا تمامی افزونه های اضطراری وردپرس آشنا میشویم و به نحوه کار آن ها خواهیم پرداخت. بعضی از افزونه ها شاید مهم به نظر نیان ولی نبودنشون مشکل ایجاد خواهد کرد.

 

سلام و درود خدمت تمامی کاربران سایت دانشجویان کامپیوتر

در این دوره از آموزش قراره با هم سیستم مدیریت محتوی وردپرس را بررسی کنیم. شاید نکته ای که مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد این که خوب این سیستم مدیریت محتوی چیه و چه استفاده ای داره؟

اگه از سابقه و وضعیتی که این سیستم مدیریت محتوی داره می پرسید باید بگم که یک سیستم مدیریت محتوی بسیار مشهور و کاربردی می باشد که در حال حاضر کاربران بسیار زیادی دارد.

بحث بعدی این که سایت های معروف و زیادی از این سیستم مدیریت محتوی استفاده می کنند. از جمله دلایلی که این سیستم جای خوبی در بین مدیران سایت ها باز کرده اینکه در هر زمینه ای می توانید از این سیستم مدیریت محتوی بهره ببرید از جمله طراحی و مدیریت سایت های شخصی , خبری , آموزشی , فروشگاهی و…. خلاصه خودم و راحت کنم و به جرات بگم در هر زمینه ای که کار می کنید می توانید از این سیستم مدیریت محتوی استفاده کنید.

از دیگر امکانات این سیستم بگم این که وب سایت رسمی برای پشتیبانی فارسی داره و این سیستم را می تونید کاملا فارسی نصب و استفاده کنید. دیگر این که پلاگین یا همون افزونه های بسیار زیادی داره که شما می تونید برای اضافه کردن هر امکانی به سیستم مدیریت محتوی خود استفاده کنید.

 

شاید باورتون نشه ولی هر امکانی که لازم دارید به سیستم مدیریت وردپرسی تون اضافه بشه رو فقط کافیه یک سرچ جزئی بزنید خواهید دید که پلاگین آن به راحتی پیدا خواهد شد خوب دلیل این هم مشخصه چون کاربران بسیار زیادی داره و هر شرکتی یک پلاگین برای آن نوشته باشه الان یه دنیایی از پلاگین برای این سیستم باید نوشته شده باشد.

 

پلاگین هایی که در بعضی موارد واقعا مانند یک چیز جادویی عمل می کنند و کار شما رو راه می اندازن پس به خیال راحت سیستم مدیریت محتوی وردپرس را نصب کنید و سایت های خود را با این سیستم مدیریتی مدیریت کنید. زیرا هر خواسته ای از وردپرس داشته باشید قابل حل می باشد.

 

آموزش وردپرس
آموزش وردپرس

 

پنجمین قسمت از آموزش وردپرس

 

در این قسمت از آموزش وردپرس به صورت کامل با تمامی افزونه های اضطراری وردپرس آشنا میشویم و به نحوه کار آن ها خواهیم پرداخت. نکته مورد نظر جایی هستش که بعضی از افزونه ها شاید در ابتدا زیاد کاربردی شناخته نشوند ولی شک نکنید نصب نبودن این افزونه ها حتما در آینده برای سیستم مدیریت محتوی وردپرسی شما مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

 

در این قسمت سعی خودمونو کردیم تا بهترین افزونه ها در هر زمینه ای را به شما دوستان و کاربران مون معرفی و آموزش دهیم ولی در هر زمینه ای اگه کوچک ترین جست و جویی انجام دهید خواهید دید که افزونه های بسیار زیادی وجود دارد که می تونید افزونه های دیگر را نیز انتخاب کنید.

 

 

 

نمایش آنلاین ویدئو این قسمت از آموزش در سایت دانشجویان کامپیوتر

 

 

برای پیگیری قسمت های دیگر آموزش از لینک های زیر استفاده کنید:

 

 

دانلود
دانلود

 

 

 

دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.