0
09383027965

آموزش پروژه محور لاراول قسمت ششم

آموزش پروژه محور لاراول قسمت ششمReviewed by هاشم قنبری فرد on Dec 23Rating: 5.0آموزش پروژه محور لاراول قسمت ششم قسمت از آموزش به ذخیره اطلاعات مراکز فروش می پردازیم کنار این کار اعتبار سنجی و validation رو هم انجام داده و خطا های ایجاد شده را به شکلی زیبا نمایش می دهیم.

 

 

با سلام خدمت کاربران سایت دانشجویان کامپیوتر

این دوره از آموزش لاراول به صورت پروژه محور دنبال می شود و برای تمامی شما دوستانی که قسمت های مقدماتی آموزش لاراول را دنبال کرده اید بسیار مفید خواهد بود.

در این دوره قراره از صفر تا صد یک پروژه کامل را جلو ببریم. پروژه ای که انتخاب کرده ایم بسیار می تونه براتون مفید و کاربردی باشه و استفاده مفید تر لاراول را بیان کند و مورد استفاده قرار بگیرد. بعد از پایان این دوره و یا حتی در زمانی که این دوره در حال ضبط و پخش می باشد راحت تر به اهمیت لاراول و ساده شدن دستورات و برنامه نویسی پی خواهید برد.

در حالی که اگر یه همچین دوره ای رو بخواهیم با دستورات خام php پیاده سازی کنیم با مشکلات زیاد و سختی های زیادی روبه رو خواهیم شد.

امیدوارم این دوره را تا اخر با ما دنبال کنید.

 

قسمت ششم آموزش

 

ذخیره در لاراول
ذخیره در لاراول

ذخیره سازی به همراه اعتبارسنجی و پیغام مناسب

 

 

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به بخش مدیریت مراکز پخش می پردازیم و ایجاد مرکز پخش جدید را کار می کنیم. در این قسمت علاوه بر ذخیره اطلاعات به یکسری کارای دیگر نیز پرداخته می شود.

اولین اتفاق استفاده از اعتبارسنجی یا اصطلاحا validation می پردازیم و داده های ورودی به داخل تکس ها رو مدیریت می کنیم تا در صورتی که وارد کردن یک مقدار اجباری باشه کاربر و محبور کنیم اون اطلاعات را وارد کند.

دومین بخش مورد بررسی در این آموزش پرداختن به نمایش پیغام های خطا در صورتی که وجود داشته باشد می پردازیم. مثلا کاربر را اجبار کردیم تا اطلاعاتی برای یک تکس وارد کند و درصورتی که این اطلاعات را وارد نکرد خطای مورد نظر را به چه شکلی مدیریت کنیم و چگونه به آن پیغام خطا دسترسی داشته باشیم. و راه کاری برای بهتر نمایش دادن آن قرار دهیم.

 

برای این که بهتر با این توضیحات آشنا شوید این قسمت از آموزش را یا به صورت آنلاین و یا دانلود کنید و به طور کامل آن را مشاهده کنید.

 

نمایش آنلاین این قسمت از آموزش در سایت دانشجویان کامپیوتر

 

 

 

 

 

دانلود
دانلود

 

مجموعه کامل آموزش پروژه محور لاراول

 

دیگر قسمت های این دوره را مشاهده کنید.

 

برای پیگیری قسمت های مقدماتی آموزش از لیست زیر استفاده کنید:

 

 

 

 

امیدوارم این آموزش ها رو از دست ندید.

موفق و پیروز باشید.

 

 

 

دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.