0
09383027965

آموزش پروژه محور لاراول قسمت هفتم

آموزش پروژه محور لاراول قسمت هفتمReviewed by هاشم قنبری فرد on Dec 24Rating: 5.0آموزش پروژه محور لاراول قسمت هفتمپروژه محور لاراول به بررسی و انجام بخش نمایش مراکز فروش می پردازیم. قسمتی طراحی می کنیم تا اطلاعات مراکز فروش را نمایش دهد. طراحی زیبا هم در این آموزش داریم.

 

 

با سلام خدمت کاربران سایت دانشجویان کامپیوتر

این دوره از آموزش لاراول به صورت پروژه محور دنبال می شود و برای تمامی شما دوستانی که قسمت های مقدماتی آموزش لاراول را دنبال کرده اید بسیار مفید خواهد بود.

در این دوره قراره از صفر تا صد یک پروژه کامل را جلو ببریم. پروژه ای که انتخاب کرده ایم بسیار می تونه براتون مفید و کاربردی باشه و استفاده مفید تر لاراول را بیان کند و مورد استفاده قرار بگیرد. بعد از پایان این دوره و یا حتی در زمانی که این دوره در حال ضبط و پخش می باشد راحت تر به اهمیت لاراول و ساده شدن دستورات و برنامه نویسی پی خواهید برد.

در حالی که اگر یه همچین دوره ای رو بخواهیم با دستورات خام php پیاده سازی کنیم با مشکلات زیاد و سختی های زیادی روبه رو خواهیم شد.

امیدوارم این دوره را تا اخر با ما دنبال کنید.

 

آموزش فریم ورک لاراول
آموزش فریم ورک لاراول

 

قسمت هفتم آموزش

 

نمایش اطلاعات و مدیریت در لاراول

 

 

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به بررسی و انجام بخش نمایش مراکز فروش می پردازیم. قسمتی طراحی می کنیم تا اطلاعات مراکز فروش را نمایش دهد.

برای هر کدام از این اطلاعاتی که نمایش می دهد ما دکمه هایی را قرار می دهیم که هر یک از مراکز فروش را مدیریت کنیم. دکمه هایی همچون حذف, ویرایش و نمایش کامل را به درستی انجام می دهیم. البته برای هر یک از قسمت های گفته شده سعی کردیم از طراحی نسبتا خوبی استفاده کنیم تا از هر لحاظ آموزش دارای بار علمی زیادی باشید. تا شما دوستانی که این آموزش ها را دنبال می کنید و وقت می گذارید این آموزش ها به درد کارتون بیاید.

 

برای این که بهتر با این توضیحات آشنا شوید این قسمت از آموزش را یا به صورت آنلاین و یا دانلود کنید و به طور کامل آن را مشاهده کنید.

نمایش آنلاین این قسمت از آموزش در سایت دانشجویان کامپیوتر

 

 

 

دانلود
دانلود

 

مجموعه کامل آموزش پروژه محور لاراول

 

دیگر قسمت های این دوره را مشاهده کنید.

 

 

برای پیگیری قسمت های مقدماتی آموزش از لیست زیر استفاده کنید:

 

 

 

 

امیدوارم این آموزش ها رو از دست ندید.

موفق و پیروز باشید.

 

 

 

دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.