0
09383027965

آموزش پروژه محور لاراول قسمت چهارم

آموزش پروژه محور لاراول قسمت چهارمReviewed by هاشم قنبری فرد on Dec 21Rating: 4.5آموزش پروژه محور لاراول قسمت چهارمبه تقسیم بندی بخش های مختلف پنل مدیریتی می پردازیم. و با استفاده از موتور blade خود فریمورک لاراول تمام این تقسیم بندی ها را انجام می دهیم.

 

 

با سلام خدمت کاربران سایت دانشجویان کامپیوتر

این دوره از آموزش لاراول به صورت پروژه محور دنبال می شود و برای تمامی شما دوستانی که قسمت های مقدماتی آموزش لاراول را دنبال کرده اید بسیار مفید خواهد بود.

در این دوره قراره از صفر تا صد یک پروژه کامل را جلو ببریم. پروژه ای که انتخاب کرده ایم بسیار می تونه براتون مفید و کاربردی باشه و استفاده مفید تر لاراول را بیان کند و مورد استفاده قرار بگیرد. بعد از پایان این دوره و یا حتی در زمانی که این دوره در حال ضبط و پخش می باشد راحت تر به اهمیت لاراول و ساده شدن دستورات و برنامه نویسی پی خواهید برد.

در حالی که اگر یه همچین دوره ای رو بخواهیم با دستورات خام php پیاده سازی کنیم با مشکلات زیاد و سختی های زیادی روبه رو خواهیم شد.

امیدوارم این دوره را تا اخر با ما دنبال کنید.

 

موتور blade در لاراول
موتور blade در لاراول

 

قسمت چهارم  آموزش

تقسیم بندی صفحات سایت در لاراول

 

 

در این قسمت از آموزش پروژه محور لاراول به تقسیم بندی بخش های مختلف پنل مدیریتی می پردازیم. و با استفاده از موتور blade خود فریمورک لاراول تمام این تقسیم بندی ها را انجام می دهیم تا برای نوشتن بخش های مختلف پنل دچار مشکل نشویم و بتوانیم به راحتی بخش های زیادی رو به پروژه اضافه کنیم.

در تقسیم بندی ها همان طور که در دوره آموزش لاراول گفته شده و به طور کامل به آن اشاره شده است با استفاده از دستور @yield انجام می شود.

اگر دوره مقدماتی لاراول را دنبال کرده باشید حتما با این دستور کوتاه اما بسیار مهم و کاربردی اشنا شده اید و می دانید این دستور چه استفاده های زیادی دارد. اما این دستور مخصوص فریمورک لاراول می باشد و باید حتما فایلی که این دستور در آن استفاده می شود از قالب blade فریمورک لاراول تبعیت کند تا بتوان از این دستور در برنامه نویسی خودمون استفاده کنیم.

برای این که بهتر با این توضیحات آشنا شوید این قسمت از آموزش را یا به صورت آنلاین و یا دانلود کنید و به طور کامل آن را مشاهده کنید.

 

نمایش آنلاین این قسمت از آموزش در سایت دانشجویان کامپیوتر

 

 

دانلود
دانلود

 

 

دیگر قسمت های این دوره را مشاهده کنید.

 

برای پیگیری قسمت های مقدماتی آموزش از لیست زیر استفاده کنید:

 

 

 

امیدوارم این آموزش ها رو از دست ندید.

موفق و پیروز باشید.

 

 

 

دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.